آغاز رقابت جشنواره محتوای دیجیتالی رضوی

جشنواره ها و مسابقات- موسسه خدمات مشاوره ای جوانان و پژوهش های اجتماعی آستان قدس رضوی اقدام به برگزاری نخستین جشنواره محتوای دیجیتالی رضوی نموده است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این جشنواره که در 5 محور نرم افزارهای چند رسانه ای، پایگاه های اینترنتی و وبلاگ، نرم افزارهای تلفن همراه، بازی های رایانه ای و هنرهای دیجیتال برگزار می شود تا 27 آذرماه به علاقه مندان فرصت داده است تا آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره ارسال نمایند.

روند داوری آثار رسیده به این جشنواره کمی متفاوت است و پس از قضاوت اولیه داوران فنی، آثار رسیده باید به تایید مجری جشنواره برسد. در مرحله بعد آثار برگزیده در بازه زمانی مشخصی توسط پدیدآورندگان از لحاظ فنی و محتوایی غنی می شوند و پس از داوری نهایی، محصولات برگزیده برای فروش در معرض عموم قرار خواهد گرفت.

شرایط کلی جشنواره برای تمام رشته ها، همخوانی محتوایی آثار با سامانه های متعارف کشور بوده و تنها شرط اختصاصی برای وبلاگ نویسان متقاضی برای شرکت در این جشنواره این است که وبلاگشان در جشنواره باید مورد تایید قرار گرفته و تاکنون به هیچ دلیلی بسته نشده باشد.

گفتنی است داوری بخش وبلاگ این جشنواره در محورهای محتوایی، فنی، جلوه های صوتی و بصری، خدمات و خلاقیت صورت می گیرد و هر کدام از این محورها به صورت ریزتر در 14 بخش دارای امتیازبندی خواهند بود.

برای ثبت نام و دیدن اطلاعات بیش تر درباره نخستین جشنواره محتوای دیجیتالی رضوی می توانید به نشانی http://www.ec-razavi.ir/DesktopDefault.aspx مراجعه کنید.

انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول