بلاگفا کامنت هایش را کدی کرد

سرویس دهنده ها- بلاگفا به منظور جلوگیری از ارسال نظرات تبلیغاتی و اسپم ها، سامانه نظرخواهی وبلاگ های خود را مجهز به کد تایید کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از وبلاگ خبری بلاگفا، این سرویس دهنده علی رغم میل دست اندرکارانش، برای جلوگیری از دریافت نظرات تبلیغاتی و کامنت های گروهی، سامانه نظرخواهی وبلاگ های خود را به کد تایید مجهز کرد.
البته استفاده از این کد، کار را برای عده ای از کاربران سخت کرده و مسلما باعث پایین آمدن تعداد کامنت ها خواهد شد. اما تیم مدیریت بلاگفا با علم به این موضوع، اظهار کرده است که مجبور به انجام این کار شده است. علیرضا شیرازی، مدیر سرویس دهنده بلاگفا در توضیح این اقدام گفت:« مطمئناْ نوشتن کد تایید هنگام ارسال نظرات برای کاربران چندان خوشایند نیست و ضمن آگاهی به این مسئله تمام تلاش خود را کردیم که از این کار پرهیز کنیم. اما متاسفانه سوء استفاده عده ای سودجو و ارسال مکرر هزاران نظر تبلیغاتی بصورت خودکار برای کاربران باعث شد که به ناچار از شیوه ای فوق استفاده کنیم. در ابتدا تلاش کردیم که با تغییراتی در بخش نظرات که بصورت مداوم و هر چند روز یکبار اعمال می‌شد جلوی این نظرات اسپم را بگیریم و البته این کار تا حدود زیادی موثر بود اما در نهایت افرادی بودند که همجنان به کار ناپسند خود ادامه می دادند.»
شیرازی امیدوار است با استفاده از این سیستم، شاهد بهبود کیفی نظرات وبلاگ های این سرویس دهنده باشیم.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول