فردا؛آغاز فستيوال بزرگ رسانه ها

جشنواره ها و مسابقات- دومين جشنواره و نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال فردا اول آبان ماه در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) كار خود را آغاز خواهد كرد.

به گزارش «وبلاگ نيوز» دومين جشنواره و نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال در ۶ بخش پايگاه هاي اينترنتي و وبلاگ ها، ويژه سي امين سال انقلاب اسلامي، هنرهاي ديجيتال، بازي هاي رايانه‌اي و نرم افزارهاي تلفن همراه در نخستين روز آبان در مصلاي تهران آغاز خواهد شد.
آخرين مهلت فراخوان اين جشنواره كه از ماه ها پيش آغاز شده بود ۲۵ شهريور ماه بودكه علاقمندان آثار خود را تا اين تاريخ به دبيرخانه جشنواره ارسال نمودند. در بخش نمايشگاهي نيز غرفه داران و متصديان غرفه ها از ديروز ساعت ۱۰ صبح، كار آراستن غرفه هاي خود را آغاز كردند و موظفند تا پايان وقت اداري امروز، غرفه هاي خود را آماده بازديد بازديدكنندگان قرار دهند.
گفته مي شود در بخش داوري وبلاگ هاي دومين دوره اين جشنواره با روشي جديد آغاز شده است و داوري ها در سه محور كلي ظاهري، محتوايي و فني انجام خواهد گرفت.
موضوعات بخش وبلاگ اين جشنواره در سال دوم شامل وب ‌سایت‌ها و وبلاگ‌های IT نویس، وبلاگ‌های خبری و رسانه ای، تالارهای گفت و گو، گروه‌های ایمیلی و طراحان و هنرمندان گرافیک اینترنتي خواهند بود.
گفتني است اختتاميه بخش وبلاگ ها و پايگاه هاي اينترنتي در تاريخ ۸ آبان ماه خواهد بود و نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال در تاريخ ۱۰ آبان ماه به كار خود پايان خواهد داد.
براي اطلاعات بيش تر از اين جشنواره مي توانيد به پايگاه http://www.mediafestival.ir مراجعه نماييد.
انتهاي خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول