اعلام برگزيدگان جشنواره بانك ملي

جشنواره ها و مسابقات- برگزيدگان جشنواره وبلاگ نويسي بانك ملي معرفي شدند.

به گزارش «وبلاگ نيوز» به نقل از وبلاگ رسمي بانك ملي ايران، ديروز سه شنبه ۳۰ مهرماه برگزيدگان جشنواره وبلاگ نويسي بانك ملي ايران طي مراسمي با حضور دكتر سلطاني فر و دكتر ضيايي پرور اساتيد دانشگاه و هم چنين مهدي بوترابي مديريت پرشين بلاگ و مدير بلاگ اسكاي، معرفي شده و مورد تقدير مسئولان اين بانك قرار گرفتند.
اين جشنواره كه به مناسبت هشتادمين سالگرد تاسيس بانك ملي ايران برگزار شده بود، سه گروه وبلاگ های رسمی یا غیررسمی بانک های دولتی و خصوصی، وبلاگ‌های کارکنان بانک های دولتی و خصوصی و وبلاگ های عمومی دارنده حداقل یک پست وبلاگی بانکی در دو ماهه منتهی به پایان مرداد 87 را شامل مي شد.
از اين رو، هيات داوران در گروه وبلاگ هاي كاركنان بانكي رتبه اول را به وبلاگ «بانك نوشت» به مديريت عبدالرضا شكري، كارمند بانك ملي؛ رتبه دوم را به وبلاگ «بانك و بانكداري» به مديريت محمد جوانمردان كارمند بانك سپه و رتبه سوم را به وبلاگ «بانك نگار» به مديريت سيدجاسم علوي طالبي كارمند بانك تجارت اعطا نمود.
هم چنين در گروه وبلاگ هاي بانكي، هيات داوران به ترتيب وبلاگ هاي «بزرگترين وبلاگ پرسنل بانك اقتصاد نوين» به مديريت سيدرضا موسوي، «بانك توسعه صادرات ايران» به مديريت روابط عمومي اين بانك و «كاركنان بانك صادرات ايران» به مديريت مهدي صمدي را شايسته عنوان اولي تا سومي دانست.
در گروه وبلاگ هاي عمومي نيز «ترازنامه» به مديريت حمزه عسگري آشتياني، «اقتصاد نو» به مديريت نويد علامتي و محسن فتوحي و «بانك ايراني» به مديريت بهزاد بكايي زاد حائز رتبه هاي اول تا سوم شدند.
در اين مراسم علاوه بر اساتيد ارتباطات و كارشناسان و فعالان حوزه وبلاگ، محمدرضا حسين زاده عضو هيات مديره بانك ملي و هم چنين دهقان اناري مدير روابط عمومي بانك ملي ايران نيز به ايراد سخن درباره فوايد و ويژگي هاي وبلاگ پرداختند.
انتهاي خبر/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول