كاربران بلاگفا، داوران وبلاگستان فارسي!

سرويس دهنده ها- كاربران سرويس دهنده وبلاگي بلاگفا با امكان انتخاب وبلاگ هاي برتر در سايت خود، برترين وبلاگ هاي وبلاگستان فارسي را انتخاب مي كنند.

به گزارش «وبلاگ نيوز» سرويس دهنده وبلاگ بلاگفا با قراردادن صفحه اي در بخش مديريت وبلاگ هاي كاربران خود، انتخاب برترين وبلاگ هاي فارسي وبلاگستان را به آن ها محول كرد.
اين سايت كه نظرسنجي خود را در ۱۲ محور تعريف كرده است اين نظرسنجي را تنها ويژه آن دسته از كاربران خود قرار داده است كه حداكثر تا شهريور ماه سال جاري وبلاگ خود را ثبت كرده باشند.
موضوعات نظرسنجي برترين وبلاگ هاي فارسي در بلاگفا عبارتند از: هنر و ادبيات، پوشش رويدادهاي سياسي و اجتماعي، علوم پايه و تخصصي، فناوري اطلاعات، مذهب فلسفه و فرهنگ، وبلاگ هاي شخصي، فوتوبلاگ‌ها، طبيعت و محيط زيست، اقتصادي و تجاري، زنان و خانواده، طنز و طراحي قالب و خدمات جانبي وبلاگ نويسي.
محدود كردن جامعه شركت كنندگان در نظرسنجي از يك سو و عدم توجه مديران بلاگفا به محتواي وبلاگ ها و صرفا اعمال نظر كاربران براي انتخاب وبلاگ برتر از سوي ديگر باعث شده است كه تنها بلاگفا به اين نظرسنجي نام انتخاب «برترين» وبلاگ فارسي را اطلاق كند و در برتر بودن وبلاگ انتخاب شده توسط كاربران فقط يك سرويس دهنده، كمي حرف و حديث وجود داشته باشد.
كاربران بلاگفا تا ۱۵ آبان فرصت دارند كه نظرات خود را در اين قسمت مديريت وبلاگ خود ثبت نمايند. البته احتمال مي رود اين زمان تمديد شود.
انتهاي خبر/.

۳ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول