10 هزار وبلاگ بسیجی ایجاد می شوند

رسانه وبلاگ- طرح سراسري ايجاد 10هزار وبلاگ فرهنگي توسط پايگاه‌هاي مقاومت بسيج به مناسبت گراميداشت هفته بسيج در دهه اول آذرماه سال‌جاري اجرا مي‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاري فارس، معاونت فرهنگي اجتماعي نيروي مقاومت بسيج، براي بهره‌برداري از رسانه وبلاگ و نشر و ترويج فرهنگ و تفكر بسيجي و معرفي فعاليت‌هاي گسترده آنان به عموم به‌ويژه نوجوانان و جوانان كه عمده كاربران در اينترنت هستند اين طرح را در آستانه هفته بسيج برگزار مي‌كند.
معاونت فرهنگي اجتماعي نيروي مقاومت بسيج طرح سراسري و فراگير ايجاد 10هزار وبلاگ فرهنگي را به‌همت پايگاه‌هاي مقاومت اقشار و محلات برگزار مي‌كند كه با برنامه‌ريزي صورت گرفته اين تعداد به‌مرور افزايش خواهد يافت.
اين وبلاگ‌ها با توجه به محورهاي تعيين شده اقدام به توليد محتوا در هفته بسيج خواهند كرد، تبيين عملكرد كارنامه درخشان بسيج در عرصه‌هاي مختلف بسيج در نگاه ولايت، بسيج و دفاع مقدس، بسيج و سازندگي، بسيج و نهضت نرم‌افزاري و توليد علم، بسيج و نوآوري و شكوفايي در صنعت و بسيج و دفاع از ارزش‌هاي ديني و انقلابي و ملي برخي از اين محورها و موضوعات است.
هچنين نقش بسيج در دانشگاه‌ و حوزه‌هاي علميه، بسيج، معنويـت، قرآن، دعا و نماز، بسيج و امر به معروف و نهي از منكر، نقش بسيج در تشكيل بسيج جهاني اسلام، نقش بسيج در اقتدار و امنيت كشور، نقش بسيج در امداد و حوادث غير‌مترقبه و نقش بسيج در بهداشت و آموزش و تربيت خانواده و مشاوره از ديگر موضوعات و محورهاي عمومي اين وبلاگ‌ها است.
بسيج، آموزش و ايجاد روحيه آمادگي در آحاد جامعه براي دفاع از كشور، نقش بانوان بسيجي در جامعه و ايجاد فرهنگ و روحيه جهاد و ايثار، نقش تفكر و فرهنگ بسيج در اداره و مديريت كشور، بسيج و روحيه ساده زيستي، نقش بسيج در الگوسازي در ورزش كشور، نقش بسيج در تعالي فرهنگ و هنر كشور و توليدات فاخر و بسيج و فلسفه انتظار نيز از محورهاي عمومي ايجاد وبلاگ براي شركت در اين طرح است.
گفتنی است علاقه‌مندان بسيجي براي حضور در گروه‌هاي وبلاگ‌نويسي مي‌توانند به پايگاه‌هاي مقاوت بسيج سراسر كشور مراجعه كنند.
به زودی تحلیل «وبلاگ نیوز» را درباره این طرح نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خواهید خواند.
انتهای خبر/.

۳ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول