چرا دفتر توسعه وبلاگ ديني در نمايشگاه نبود؟

مجامع وبلاگي- عدم حضور مجامع وبلاگي و سرويس دهنده‌هاي مختلف وبلاگ در دومين نمايشگاه ملي رسانه‌هاي ديجيتال، باعث كم رنگ شدن «وبلاگ» در اين نمايشگاه ملي بود. در اين ميان، عدم حضور دفتر توسعه‌ي وبلاگ ديني به عنوان يك وزنه‌ي بسيار مهم در وبلاگستان فارسي بسيار به چشم مي آمد. اما چرا اين جمع خوب وبلاگي در نمايشگاه دوم حضور نداشت؟

احمد نجمي، از اعضاي «دفتر توسعه وبلاگ ديني» در گفت و گو با خبرنگار «وبلاگ نيوز» از دلايل عدم حضور اين مجمع وبلاگي در نمايشگاه ملي رسانه هاي ديجيتال گفت:«عدم حضور ما در نمايشگاه امسال سه دليل اصلي داشت. اول اين كه تعداد ۱۰ نفر از اعضاي اصلي دفتر دانشجو و طلبه بودند و نمايشگاه زماني برگزار مي شد كه محدوديت هاي شديدي براي حضور اعضا براي ۱۰ روز در تهران را ايجاد مي كرد. دومين دليل اين بود كه خود من يك مسافرت خارج از كشور داشتم و سومين دليل هم قرار داشتن محل نمايشگاه در تهران و محل دفتر ما در قم بود كه هزينه هاي ما را براي حضور در نمايشگاه به شدت بالا مي برد.»
البته دفتر توسعه وبلاگ ديني كه در نمايشگاه نخست حضوري فعال داشت از روند اجرايي نمايشگاه نخست انتقادهايي داشت كه احساس كرد اين روند در نمايشگاه دوم هم ادامه مي يابد:«براي حضور در نمايشگاه دوم دعوت شده بوديم، اما گلايه هايي از روند اجرايي نمايشگاه اول وجود داشت كه به دوستان اجرايي منتقل شد، اما موثر واقع نشد. البته دوستان ستاد اجرايي اين موضوع را قبول كردند و عذرخواهي هم كردند. اما محدوديت‌ها اجازه نداد كه در نمايشگاه دوم حاضر شويم.»
عضو دفتر توسعه در پايان يادآور شد اگر در عرصه‌هاي فرهنگي ديگر دعوت شويم، تمام تلاشمان را مي كنيم كه بتوانيم حضوري موثر و فعال در آن عرصه داشته باشيم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول