پورميرزايي:هم‌چون «راز» پديده جديدي در نظر داريم!

جشنواره ها و مسابقات- برگزاري جشنواره هاي وبلاگي، يكي از راه‌هايي است كه اين روزها خيلي‌ها براي پيشبرد فضاي وبلاگستان و شناسايي ايده‌هاي قوي و نو از اين راه استفاده مي كنند. در اين ميان جشنواره‌هاي تخصصي از اهميت بيش‌تري برخوردارند. جشنواره تخصصي وبلاگ نويسي «راز» كه به همت ماهنامه راه موفقيت برگزار مي شود، مي تواند وبلاگ‌ها و ايده‌هاي خوبي را در موضوع روانشناسي شناسايي و معرفي كند. گفت‌وگويي كوتاه با مرتضي پورميرزايي، دبير اين جشنواره بهانه اي براي اطلاع از جزييات بيش‌تر اين جشنواره است.

وبلاگ نيوز:چه شد که به فکر برگزاری این جشنواره افتادید؟
پورميرزايي:وبلاگ نویس‌های روانشناسی گمشده‌هایی هستند که بدون پشتیبان و هیچ مرکز مشخصی به‌طور پراکنده به نوشتن در مورد مسايل مهم جامعه می‌پردازند. هدف ما این بود که به بهانه این جشنواره، وبلاگ نویس‌ها را از سرویس‌های مختلف وبلاگی دور هم جمع کنیم.

وبلاگ نيوز:عبارت «نخستین جشنواره راز» نشان می دهد که سال های آینده هم شاهد این جشنواره تخصصی هستیم. اما خیلی ها این عبارت را برای جشنواره هایشان به کار می برند. برنامه ای برای ادامه این جشنواره در سال های آینده دارید؟
پورميرزايي:بله! حتی شاید بیشتر از سالی یک بار! مطمئن باشید این جشنواره ادامه پیدا خواهد کرد و برنامه های زیادی داریم.

وبلاگ نيوز:تاکنون چند وبلاگ نویس در این جشنواره شرکت کرده اند؟ استقبال چگونه بوده است؟
پورميرزايي:تا الآن 13 وبلاگ آمادگی خود را اعلام کرده‌اند. البته ثبت نام هنوز ادامه دارد.در مورد ثبت نام هم باید بگويم به احتمال زیاد در دور بعدی این امکان وجود نخواهد داشت. بدین معنی که ما در فاصله بین 2 جشنواره با تحت نظر گرفتن وبلاگ‌ها چند وبلاگ را خودمان کاندیدا خواهيم كرد.

وبلاگ نيوز:جوایز وبلاگ های برتر مشخص شده است؟ اگر محرمانه نیست بگویید.
پورميرزايي:بله! جوایز در حد قابل قبولی است. البته با توجه به صحبت‌هایی که امروز با دکتر احمدي‌منش انجام گرفت قرار شد به هر کدام از شرکت کنندگان جایزه‌اي اهدا شود. اجازه بدهید در روزهای آینده جوایز را اعلام کنیم.

وبلاگ نيوز:مطالب برگزیدگان و کلا کسانی که در این جشنواره شرکت می کنند در جاي مشخصي استفاده و درج می شود؟ مثلا در ماهنامه راه موفقيت؟
پورميرزايي:طرحی هم در اين مورد داريم. احتمالا یک مرکز اینترنتی برای وبلاگ نویسان روانشناسی راه‌اندازي خواهيم کرد. بدین صورت که منتخب مطالب در آن مرکز با نام نویسندگان و وبلاگ منتشر خواهد شد. صفحه‌ایی هم در ماهنامه راه موفقیت به متن‌های وبلاگ‌ها اختصاص خواهد یافت.

وبلاگ نيوز:آیا برگزیدگان امتیاز ديگري – مثلا عضويت در هيات تحريريه- به جز دریافت جایزه خواهند داشت؟
پورميرزايي:نه به این صورت! ولی از مطالب آن‌ها در ماهنامه استفاده خواهیم نمود. مطمئن باشید هم‌چون جشنواره راز چیز جدیدی برای آنها در نظر داریم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول