عترت بلاگ و مسابقه ولايت

جشنواره‌ها و مسابقات- پايگاه اينترنتی انجمن وبلاگ‌نويسان مذهبی به مناسبت عيد غدير مسابقه وبلاگ‌نويسی مذهبی با موضوع ولايت را برگزار می‌كند.

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، پايگاه اينترنتی انجمن وبلاگ‌نويسان مذهبی به مناسبت عيد غدير مسابقه وبلاگ‌نويسی مذهبی در موضوع غدير، عيد امامت و ولايت را برگزار كرده است.
وبلاگ‌نويسان مي توانند در موضوعات مرتبط با غدير خم، ولايت و امامت حضرت علی(ع)، راويان غدير مطالب خود را در قالب‌های دل‌نوشته، شعر، مقاله، گفت‌وگو، تصويری، پاسخ به شبهات و ساير قالب‌ها تا تاريخ ۲۷ آذر ماه به اين انجمن ارائه كنند.
براي اين كار با مراجعه به سايت وبلاگ‌نويسان مذهبی به نشاني www.etratblog.ir، ضمن ثبت‌نام وبلاگ به معرفی خود در فعاليتی كه به‌منظور بزرگداشت عيد بزرگ ولايت در محيط مجازی برپا می‌شود، بپردازيد.
شركت‌كنندگان برای شركت در مسابقه بايد مراحل ثبت‌نام را كه عبارت از تكميل فرم ثبت‌نام و قرار دادن كد برنامه شمارنده پايگاه است را در وبلاگ خود سپری كنند.
هم‌‌چنين صاحبان وبلاگ‌ها می‌توانند با ارتقای كيفيت‌های فنی و محتوايی تا زمان شروع دوره بررسی زمينه كسب نظر و رتبه‌های بهتر را برای خود فراهم كنند، همچنين وبلاگ‌های برتر به‌ همراه اعطای هدايا در دی ماه سال جاری اعلام می‌شوند.
انتهاي خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول