«بچه‌هاي قلم» مسابقه وبلاگ‌نويسي برگزار مي‌كند

جشنواره‌ها ومسابقات- پايگاه اينترنتی «بچه‌های قلم» در نظر دارد به مناسبت 22 بهمن سال جاری مصادف با سی‌ا‌مين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی و با همكاری فرهنگسرای «رسانه» اصفهان فراخوان مسابقه وبلاگ‌نويسی منتشر كند.

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، سايت بچه‌های قلم از جمله سايت‌های مذهبی در فضای سايبر بوده كه در بخش‌های متنوع اقدام به انتشار مفاهيم دينی و قرآنی مختلف كرده ‌است.

يكی از طرح‌های جديد و در دست اقدام اين مركز انتشار فراخوان وبلاگ‌نويسی به‌مناسبت 22 بهمن سال جاری مصادف با سی‌امين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی و با همكاری فرهنگسرای رسانه اصفهان است.

گفتني است پايگاه اطلاع‌رسانی بچه‌های قلم اخيرا سامانه پيام كوتاه خود را راه‌اندازی كرده ‌است، كاربران برای عضويت در بخش سامانه پيام كوتاه لازم‌ است عدد 22 را به شماره‌ 30007227001212 ارسال كنند. تاكنون نزديك به 2500 نفر عضو سامانه پيام كوتاه شدند.

اخبار اين مسابقه وبلاگ‌نويسي رااز وبلاگ نيوز پيگيري كنيد.
انتهاي خبر/.

One comment

  • از همه دوستان بلاگر و نويسنده خواهش مي کنم در راستاي به خاک و خون کشیده شدن مردم بی دفاع غزه و بيان و نشان دادن مظلو ميت مردم ستمديده فلسطين در جنبش مذکورشرکت کنید و قلم ها را چونان سلاحي بران و کو بنده به سوي دشمن صهيو نيسم نشا نه روید . لطفا در صورت ایجاد پست در این خصوص مدیریت وبلاگ فصل انتظار را مطلع سازید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول