وزارت خارجه امریکا وبلاگ های ایرانی را می خواند

رسانه وبلاگ- وزارت امور خارجه آمریکا تیمی ویژه مسلط به زبان فارسی را مامور کرد تا با مانیتورینگ سایت ها و وبلاگ های ایران، در مواقع لازم به طور مستقیم وارد بحث ها شوند و به ویژه درباره بحث هسته‌ای با بلاگرهای ایرانی وارد گفت و گو و تبیین مواضع آمریکا شوند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری فارس، روزنامه بوستون گلوب می‌نویسد که در ایران یک قشر عظیم از وبلاگ نویسان جوان وجود دارند که خواهان ارتباط با دنیای خارج از جمله ایالات متحده‌اند و اینان در واقع همچون پلی بین روابط ایران و آمریکا هستند.

این روزنامه در ادامه به مصاحبه با یکی از خبرنگاران و وبلاگ نویسان ایرانی پرداخته است که قرار بود در اکتبر و نوامبر سال جاری برای پوشش خبری انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا به این کشور سفر کنند اما اعضای این تیم 10 نفره با وجودی که ویزای آمریکا را دریافت کرده بودند به هنگام مسافرت به آمریکا با ممانعت ماموران امنیتی ایران در فرودگاه مواجه شدند و پاسپورت هایشان توقیف شد.

این مطلب در ادامه می‌نویسد:«ایران با داشتن 60 هزار بلاگر فارسی یکی از بزرگترین کشورهای “وبلاگ باز” دنیا و اولین کشور در خاورمیانه است.»
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول