«درد دلی با شهدا» برترین قالب وبلاگی نداشت

جشنواره ها و مسابقات- برگزیدگان جشنواره “درد دلی با شهدا” در رشته های مختلف از جمله وبلاگ معرفی شدند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این جشنواره که به همت سایت “دیار رنج” و با همکاری معاونت فرهنگی-اجتماعی شهرداری کرج برگزار شده بود در سه بخش وبلاگ، داستان و شعر برگزیدگان خود را شناخت.

در بخش وبلاگ این جشنواره، دوران هیچ وبلاگی را حائز کسب رتبه نخست و دوم ندانستند. اما رتبه سوم به قالب وبلاگ غریبانه که به وسیله خانم محدثه از شهرستان اراک طراحی شده بود اختصاص پیدا کرد.

هیات داوران این جشنواره در بیانیه خود دلیل عدم پذیرش هیچ وبلاگی را این گونه شرح داده اند:«متأسفانه در اين بخش به دليل عدم توجه در نوآوري و خلاقيت، کم توجهي به زيبايي شناسي و ايجاد جاذبه هاي بصري در طراحي قالب سايت و وبلاگ، سرعت دانلود شدن، استفاده از فونت مناسب و خوانا، رنگ زمينه متناسب با رنگ قلم استفاده شده، سهولت در استفاده از آرشيو موضوعي و تخصصي سايت و وبلاگ، سهولت در جست و جوي آسان در خصوص موضوعات و مطالب نگارش شده در سايت و وبلاگ و قابليت جستجوي کلمات کليدي و موضوعي، هيچ يک از آثار دريافتي شايسته کسب رتبه ي اول و دوم شناخته نشد.»

گفتنی است ریاست هیات داوران در این جشنواره به عهده ابوالفضل درخشنده و مدیریت کلی این جشنواره به عهده غلامعلی نسایی بوده است.
انتهای خبر/.

۲ comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول