وبلاگ های کرمانی دست به کار می شوند

جشنواره ها و مسابقات- نخستین جشنواره وبلاگ های استان کرمان ویژه اهالی این استان برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این جشنواره که به همت نشریه استانی “پایان هفته” برگزار می شود با هدف شناسایی و معرفی وبلاگ های فعال استان کرمان در 18 محور برترین وبلاگ های تاریخ کرمان، مذهبی و فرهنگی، محیط زیست و گردشگری، کشاورزی و دامداری، صنعت و معدن، رسانه و ارتباطات، ورزش و تربیت بدنی، هنر و ادبیات، سیاسی، اجتماعی، مسایل اقتصادی و تجاری، علمی و فناوری، فوتوبلاگ، معماری و شهر سازی، مسایل حقوقی، مسایل تربیتی و اخلاقی، طراحی قالب و خدمات جانبی و تفریحی و سرگرمی برگزار می شود.

به جز 18 محور ذکر شده، این جشنواره دو بخش ویژه هم دارد که بخش اول نوآوری وشکوفایی، انتظار، مناسبت های ملی ومذهبی، شهادت و دفاع مقدس و بخش دوم جوان ترین ومسن ترین وبلاگ نویس استان کرمان را تشکیل می دهند.

وبلاگ نویسان کرمانی تا سی ام آذرماه فرصت دارند تا نشانی وبلاگ خود را به دبیرخانه این جشنواره اعلام کنند.

برای کسب اطلاع بیش تر و مطالعه شرایط ویژه، وب سایت هفته نامه الکترونیکی “پایان هفته” را ببینید.
انتهای خبر/.

۲ comments

  • سلام

    نزديك انتخابات شد و اين به قول خودشون اصلاح طلبان دست به كار شدن. كاري به وبلاگ نويسان ندارن چون معلومه از الان دوستان خودشون برنده ميشن.

    كاش روزنامه پايان هفته و دوستانشون فكري به حال خانه مطبوعات ميكردن و توي جلسات مجمع عمومي شركت ميكردن كه اينطور افتضاح كارشون بالا نگيره.

    ممنونم كه سر زديد

    دعا بفرماييد

    يا زهرا.س

  • سلام دغدغه این کاربرعزیزرا میدانم قبل از برگزاری جشنواره افاضه زیادی فرموده اید آیا اساتیدی همچون دکترشکرخواه وسایر داوران عزیزرسانه های مجازی سیاسی هستندعینک بدبینی را برداریدمتشکرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول