مقامات امنیتی ایران:وبلاگ نویسان مواظب باشند

جاسوسانرسانه وبلاگ- يك مقام امنيتي با اشاره به تلاش هاي ويژه وابستگان سازمان مجاهدین خلق(منافقين) براي برقراري تماس با خبرنگاران ايراني نسبت به افتادن خبرنگاران در تله هاي این گروهک هشدار داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از “عصرايران” در چند هفته اخير سازمان مجاهدین خلق به صورت گسترده و از طرق مختلف براي برقراري تماس با خبرنگاران و وبلاگ نويسان ايراني اقدام كرده اند.

بر اساس اين خبر وابستگان این جریان با مراجعه به وبلاگ خبرنگاران ايراني به صورت مبهم به آنان پيشنهاد همكاري مي دهند و البته با توجه به اينكه تماس ها به صورت ايميلي انجام مي شود تا مدت ها خبرنگاران متوجه افتادن در دام منافقين نمي شوند.

يك مقام امنيتي در اين باره به خبرنگار ما گفت:«متاسفانه ممكن است خبرنگاران به صورت نا آگاهانه در دام هاي منافقين بيفتند چراكه در ايام اخير گروهك هاي ضد انقلاب با سرمايه گذاري شديد براي جذب نيرو در داخل كشور فعال شده اند و البته در ظاهر با نام گروه هاي صلح طلب، گروه هاي ضد جنگ،شركت در دوره هاي آموزشي خبرنگاري و … به برقراري تماس هاي اوليه اقدام مي كنند.»

وي هشدار داد كه وبلاگ نويسان نسبت به پيام هايي كه در وبلاگشان قرار مي گيرد حساس باشند و به خصوص به پيام هايي كه با هدف جلب همكاري ارسال شده با حساسيت بيشتري برخورد كنند.

این مقام امنیتی ادامه داد:«علاوه بر اين در برخي مواقع اين افراد به بهانه همكاري با برخي سايت هاي خبري عمدتا گمنام باب همكاري را باز مي كنند و حتي در چند مورد مطالبي از سايت هاي شخصي و وبلاگ هاي خبرنگاران داخلي را در تارنماهاي خود بازانتشار داده و در ادامه براي برقراري تماس اقدام كرده اند.»
انتهای خبر/.

One comment

  • یه دستمزد ساده برای خبرنگارها در نظر بگیرند که با هر 5 شاهی دهنمون آب نیفته
    جک می گید ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول