مجمع وبلاگ نويسان مسلمان برگشت

مجمع وبلاگ نويسان مسلمانمجامع وبلاگي- در پي هك شدن سايت مجمع وبلاگ نويسان مسلمان، اين مجمع بيانيه اي را در اين زمينه منتشر كرد.

به گزارش «وبلاگ نيوز» در قسمت نخستين اين بيانيه آمده است:« در طول هفته گذشته در حالی سایت مجمع وبلاگ نویسان مسلمان و برخی سایت های موجود در سرور مجمع وبلاگنویسان مسلمان، مورد حمله هکر ها قرار گرفت که محتوای توهین آمیز متنی که توسط هکرها روی سایت قرار گرفته بود، بیانگر نیت پلید آنان در ایجاد تفرقه و دشمنی میان مسلمین است. این اقدام اگر از سوی عوامل استکبار جهانی به طور مستقیم صورت نگرفته باشد بلاشک توسط مشتی خود فروخته جاهل صورت گرفته است که ملعبه دست صهیونیسم جهانی شده اند و به جای جهاد و مبارزه علیه دشمنان اسلام و آنان که تاب بر افراشته شدن پرچم لااله الا الله را در عالم ندارند، با دشمنان قسم خورده قران هم پیمان شده اند و تاب و توانشان را برای هک کردن سایت های گروهی از مسلمین مصروف میکنند. و پیش از این نیز شاهد هک شدن برخی سایت های دیگر مسلمین بوده ایم که در همه ی آنها نشانه های تفرقه افکنی بین فرق مسلمین مشهود و نمایان است.»

مديران اين سايت براين باورند كه دليل اصلي هك كردن سايت مجمع اين بوده است كه مجمع وبلاگ نويسان مسلمان جزو حاميان و ايجاد كنندگان اصلي خروش وبلاگي غزه بوده است.

گفتني است خروش وبلاگي غزه به پيشنهاد وبلاگ نيوز و به همت وبلاگ دلم گرفت اي همنفس و با حمايت جدي وبلاگ نويسان فارسي هم چنان ادامه دارد.

هم چنين مجامع وبلاگي هم از جمله كانون وبلاگ نويسان مذهبي، دفتر توسعه وبلاگ ديني و مجمع وبلاگ نويسان مسلمان از اين حركت پشتيباني كردند.
انتهاي خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول