درباره انقلاب اسلامي بنويسيد

انقلاب اسلامي ايرانجشنواره ها ومسابقات- پايگاه اينترنتی تبيان به مناسبت سی‌امين سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی مسابقه وبلاگ‌نويسی را با همين موضوع ويژه كاربران تبيانی تا پنجم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌كند.

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، پايگاه اينترنتی تبيان از كاربران خود دعوت كرده تا با خلق آثار خود در قالب وبلاگ در اين مسابقه شركت كنند.

با توجه به اين فراخوان كاربران می‌توانند وبلاگ(موجود يا جديد) خود را در موضوع اصلی انقلاب اسلامی و زير موضوعاتی هم‌چون دستاوردهای انقلاب اسلامی، ثبت خاطرات و شنيده‌های انقلاب، نقش رهبری در انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و ساير حركت‌های انقلابی در دنيا، شهدای انقلاب اسلامی و روزشمار انقلاب ايجاد كنند.

برای شركت در مسابقه و رقابت وبلاگ‌نويسان تبيانی، پس از ثبت وبلاگ خود در تبيان، عنوان وبلاگ و شناسه كاربری خود را به نشانی Teblog@Tebyan.net ارسال كنند.

هم‌چنين كاربرانی كه در حال حاضر در تبيان وبلاگ ثبت شده دارند، نياز نيست تا وبلاگ خود را تغيير داده يا وبلاگ جديد ثبت كنند، اين افراد می‌توانند مطالب را در وبلاگ موجود ثبت كنند و همين وبلاگ را به موسسه و بخش وبلاگ معرفی كنند.

وبلاگ‌های معرفی شده به موسسه، از تاريخ پنجم الی 15 بهمن ماه سال جاری مورد ارزيابی كمی و كيفی قرار می‌گيرند و برندگان در دهه فجر معرفی می‌شوند.

مطالب برتر وبلاگ‌ها در ويژه‌نامه دهه فجر كه هر سال در سايت تبيان منتشر می‌شود، با ذكر نام وبلاگ و تهيه كننده مطلب مورد استفاده قرار می‌گيرد.

معيارهای بررسی مطالب شامل معيارهای كيفی مانند، ذكر منابع مطالب و معيارهای كمی مانند تعداد بازديدها و تعداد نظرات از جمله مهم‌ترين معيارهای بررسی وبلاگ‌ها هستند.

با توجه به اهتمام موسسه تبيان بر مشاركت كاربران، امتيازات و هدايای ويژه‌ای برای تمام شركت‌كنندگان در اين فراخوان و به‌ويژه وبلاگ‌های برگزيده در نظر گرفته شده است.
انتهاي خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول