جشنواره “فجر انقلاب اسلامی” آغاز شد

عکس آرشیوی از مجید سعیدی(فارس)جشنواره ها و مسابقات- هم زمان با فرا رسیدن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، اداره کل ارشاد اسلامی گیلان تصمیم به برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی “فجر آفتاب” کرده است.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از رشت، اداره کل ارشاد اسلامی گیلان، هدف از برگزاری این جشنواره وبلاگ نویسی را -که خبر برگزاری آن پیش از این اعلام شده بود- آشنایی اقشار مختلف جامعه به خصوص جوانان با وقایع مربوط به پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از فناوری های نوین ارتباطات و اطلاعاتی اعلام کرده است.

تأثیرات معنوی حضرت امام (ره) در شکل گیری قیام ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ و وقایع مهم پس از آن در پیروزی انقلاب، جملات و سخنرانی های حضرت امام (ه) در خصوص انقلاب اسلامی، مقایسه انقلاب اسلامی ایران با دیگر انقلاب های جهان، حرکت های مردمی در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در استان گیلان، تصاویر ( فیلم و عکس ) از وقایع سال ۱۳۴۲ تا ۱۳۵۷ در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی، دست آوردهای انقلاب اسلامی در ۳۰ سال گذشته کشوری و استانی، خاطرات ، اسناد ، مدارک ، دست نوشته ها و عکس های شخصی مردم گیلان از صحنه های پیروزی انقلاب اسلامی از موضوعات این جشنواره وبلاگی است.

جوایز این دوره از جشنواره برای نفرات اول تا سوم مبلغ 300هزار تومان و نفرات چهارم تا ششم 200هزار تومان خواهد بود که در در تاریخ ۲۲ اسفند ماه، هم زمان با هفته وحدت در مراسمی به برگزیدگان تقدیم خواهد شد.

مهلت ارسال آثار با توجه به اعلام سایت این جشنواره تا 10اسفند ماه بوده و علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیش تر و ثبت وبلاگ خود در این جشنواره به آدرس سایت این جشنواره مراجعه نمایند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول