فجر آفرینان، جشنواره ای دیگر برای انقلاب

فجر آفرینانجشنواره ها و مسابقات- مسابقه بين‌المللی وبلاگ‌نويسی «فجرآفرينان» به‌همت اداره‌كل تبليغات و مراكز فرهنگی بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار می شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، هدف از برگزاری اين مسابقه «نكوداشت آزادگان سياسی مسلمان قبل از انقلاب» است.

جنايات و شكنجه‌های هولناك رژيم ستمشاهی در سركوب مبارزات حق‌طلبانه و عدالت‌خواهانه، فضای حاكم بر زندا‌ن‌ها و سياه‌چال‌های مخوف رژيم پليد پهلوی تا زندان‌ها و سياه‌چال‌های خيام، ابو قريب، گوانتانامو، بازجويی، بازجوها و مأموران شكنجه‌گاه‌ها و بيدادگاه‌های رژيم سفاك، باورها، اعتقادات، صبر و استقامت و توكل مبارزان در طول دوران مبارزه، انقلاب دينی و رهبران دينی، مبارزه، جهاد و استقامت در شكل‌گيری و پيروزی و استمرار انقلاب اسلامی و پايان شب سيه و طلوع فجر پيروزی موضوعات اصلی اين مسابقه را تشكيل می‌دهند.

كاربران برای ثبت وبلاگ خود برای شركت در مسابقه بايد ابتدا در سايت ثبت‌نام كنند. هم چنين برای شركت در مسابقه بايد حداقل 10 پست درباره محورهای مسابقه وجود داشته باشد و يا وبلاگ متقاضی برای شركت در مسابقه دو ماه از ثبت آن گذشته باشد. آخرين مهلت برای شركت در اين مسابقه 30 دی‌ماه است.

وبلاگ‌ها می‌توانند به صورت فردی و يا گروهی نوشته شوند. كاربران برای ارسال مقالات و يا عكس‌های مرتبط با موضوع مسابقه به‌منظور درج در لينك‌های اصلی سايت می‌توانند آنها را به نشانی info@fajrafarinan.org ارسال كنند.

همچنين علاقه‌مندان برای كسب اطلاعات بيشتر می‌توانند به سایت این جشنواره یا نشانی تهران، خيابان طالقانی، نبش خيابان شهيد موسوی، موزه شهدا مراجعه و يا با تلفن 88830840 تماس حاصل كنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول