خداحافظی با یک مدیر از دید یک کاربر

اقلیما پولادزادهیادداشت- روزی که با پرشین بلاگ و فعالیت های غیر مجازی اش آشنا شدم جشن افتتاح باشگاه تهران بود . با باشگاه هواداران آشنا شدم و اولین جشن شب یلدا در خدمت دوستان وبلاگ نویس در باشگاه وبلاگ نویسان تهران بودیم.

یادش به خیر آقای بهرام زاهدی مهمان مراسم بود. دکتر بوترابی اول جشن از میترائیسم و سابقه یلدا صحبت کردند و آن شب خاطره ای شد دوست داشتنی، و انگیزه ای برای ادامه با پرشین بلاگ. از روزهای سخت نبود مدیر تا به سرقت رفتن دامنه که شوکی عجیب و غریب بود و همت بلند دوستان بخش فنی (آقای مهندس دانش، آقای مهندس مصطفی زاده، آقای مهندس هاشمی، آقای مهندس شرفی، آقای مهندس محمدآرین و پارسا فاتحی عزیز) که اگر تلاش های پیگیر آنها و مدیریت شایسته دکتر بوترابی نبود اولین وبلاگ سرویس فارسی به تاریخ می پیوست.

دوباره همه چیز زنده شد مثل اینکه از صفر شروع کردند و من با علاقه بیشتر کارهای باشگاه هوادران را با دوستان خوبم دنبال کردم.

تا این که تصمیم آقای مدیر بر این شد که مدیریت سایت را واگذار کند. همه خاطره های خوب همکاری، همه درس های خوب مدیریتی که در دانشگاه تجربه نکرده بودم و خیلی اتفاقات انسانی خوب دیگر مثل یک فیلم مرتب از جلوی چشمهایم رد می شوند.

امروز یاسین شفقی از یادداشتی گفت که به مناسبت خداحافظی می نویسد. به این فکر افتادم برگردم به سال ٨٣ آن وقت که فقط کاربر بودم و حتی سال ٨۵ مهر ماه.

دکتر بوترابی از همه زحماتی که متحمل شدید متشکرم. از اینکه دلسوزانه کارهای کاربران را دنبال می کردید و می کنید و وبلاگستان فارسی را آرمان شهر مجازی ما می دانستید سپاسگزارم.

این شهر اینک آبادتر از شهرهای حقیقی است و کاربران جامعه مجازی به خوبی آن را درک کرده اند. خیابان های بی شماری در این شهر ساخته شده و کافه های بسیار در آن دایر است برای دوره هم نشینی های انسانی.

به عنوان یک کاربر دلگیرم از رفتن شما و به عنوان یک همکار امیدوارم که پیوسته مارا همراهی کنید. اما به عنوان یک شاگرد انتظار داشتم کماکان از شما بیاموزم و فرصت این اندوخته گری معنوی را از من دریغ نکنید که کوله بار اندیشه شما بسیار ارزنده است.

اقلیما پولاد زاده
مدیر روابط عمومی پرشین بلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول