یلدای وبلاگستان به روایت وبلاگستان

جشن یلدای پرشین بلاگ/عکس از پرشین وبلاگدر وبلاگ ها- گزارش های متنوع وبلاگ نویسان از جشن شب یلدای پرشین بلاگ، نشان می دهد که این جشن حداقل توانسته است قسمت مهمی از وبلاگستان فارسی را متوجه خود کند.

وبلاگ نویسان به زبان وبلاگی خودشان، توانستند گزارشگران خوبی برای جشن یلدای پرشین بلاگ باشند. جشنی که کمی متفاوت از دیگر جشن های این سایت بود؛ قرار بود مهدی بوترابی از سمت مدیریت پرشین بلاگ خداحافظی کند.

گزارش اختصاصی “سعید شریف” از جشن پرشین بلاگ، یکی از گزارش هایی بود که خیلی خوب به چشم آمد و با زبان خوب و زیبایی بیان شده بود. او هم از جشن گفته است و هم از حال و هوای خودش و این که خیلی از دوستان مجازی اش را در یک جشن به صورت حقیقی یافته است.

شرح حال نویسی آزاده از “کلبه ویوارا” هم خواندنی و جالب بود. او جریان را از دو ماه پیش آغاز می کند و به خوبی شرح آن چه که در جشن پرشین بلاگ اتفاق افتاده است را می گوید. البته مواظب باشید فلاش بک های آزاده در میان متن، گیج تان نکند!

یونی خانوم” هم در گزارشی کاملا انتقادی، خیلی از مسائل این جشن را نقد کرده است. مثلا او از این که کل دست اندرکاران پرشین بلاگ در آخر مراسم روی سن رفته اند و به حضار کم توجهی شده است کمی دلخور شده که توانسته به خوبی این دلخوری را در متنش نشان بدهد.

گزارش فرفری “ویوا ویدا” از خبرگزاری توییتر و فرند فید هم خواندنی بود. او خیلی از مسائل را از دید کاربران وب2 به خوبی دیده و به زبان وبلاگی مطرح کرده است.

در حاشیه جشن یلدا از وبلاگ “آجر پاره” و عکس نوشت “روح الله هاشمی طاهری” از نمونه های دیگر بازتاب جشن یلدای پرشین بلاگ در وبلاگستان فارسی هستند که مسلما خیلی از نمونه های دیگر هم وجود دارد که از دید ما پنهان مانده اند.

اما موضوعی که در بیش تر گزارش ها به چشم می خورد و باعث خوشحالی وبلاگ نویسان شده است، پیدا کردن دوستان فضای مجازی در فضای حقیقی است که یکی از خوبی های جشن های وبلاگی است.

عکس العمل نسبتا خوب وبلاگستان فارسی نسبت به یک جشن یلدای وبلاگی، نشان داد که این مراسم توانست بخش مهمی از وبلاگستان فارسی را نسبت به خود معطوف کند و نظرات مختلف را درباره خود جذب و جلب کند.

مسلما گزارش کوتاهی که در فوق خواندید، منعکس کننده بخشی از این بازتاب هاست و امیدواریم دوستان وبلاگ نویس، با توجه به ضرب المثل “مشت نمونه خروار” این چند بازتاب را به عنوان نمونه از ما بپذیرند.

هم چنین می توانید برای دیدن فیلم انیمیشنی که در مراسم یلدای پرشین بلاگ به مناسبت خداحافظی بوترابی پخش شد، روی این لینک کلیک کنید.
انتهای پیام/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول