قربان احمدی، مسئول هماهنگی استان تهران “بوی سیب” شد

جشنواره وبلاگ نویسی بوی سیبجشنواره ها و مسابقات- استاد قربان احمدی، قاری و خادم القرآن برگزیده کشوری، به عنوان مسئول هماهنگی استان تهران دومین مسابقه بزرگ وبلاگ نویسی بوی سیب منصوب شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، در این حکم که از سوی حجت الاسلام سعید طالبی نیا دبیر دومین طرح فرا ملی ویلاگ نویسی بوی سیب خطاب به ایشان صادر شده، آمده است:«نظر به برگزاری دومین طرح فراملی وبلاگ نویسی “بوی سیب” با موضوع عاشورا، جنابعالی به عنوان مسئول هماهنگی استان تهران معرفی می شوید. امید است با برقراری تعامل سازنده با مجامع فرهنگی و علمی، در گسترش فرهنگ عاشورایی موفق باشید.»

گفتنی است دومین طرح فراملی وبلاگ نویسی بوی سیب با موضوع عاشورا از اول محرم الحرام تا اربعین حسینی توسط رادیو معارف و با همکاری برخی از نهاد های فرهنگی در حال برگزاری است و علاقه مندان می توانند جهت ثبت نام در این مسابقه به این سایت مراجعه کنند.
انتهای خبر/.

One comment

  • معصومه ق

    سلام کسانی که قربان احمدی را در تهران مسئول کرده اند کاش به شهر خوی می آمدند وگندکاری هایی که این اقا در زمان فعالیتش در خوی انجام داد می دیدند که چطور پول بسیاری از مربیان قرآن را بالا کشید خدایش نبخشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول