جشنواره وبلاگ نویسی “ولاء” تمدید شد

وبلاگستان در محرمجشنواره ها و مسابقات- بنابر اعلام سایت جشنواره ولاء، به دلیل استقبال وبلاگ نویسان از مسابقه وبلاگ نویسی ولا با موضوع عاشورا، مهلت شرکت در این مسابقه تا پایان دی ماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» مسئول فرهنگسرای ولاء با اعلام این خبر، تصریح کرد:«استقبال گسترده وبلاگ نویسان برای نوشتن پست های عاشورایی ما را برآن داشت تا مهلت ثبت نام را به مدت یک هفته دیگر تمدید کنیم.»

علیرضا مژگانی هم چنین از حضور چشمگیر شرکت کنندگان در بخش ویژه “کربلای غزه” خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا پایان مهلت اعلام شده وبلاگ های حاوی شعر عاشورایی و فتوبلاگ های بیشتری در این مسابقه شرکت کنند.

گفتنی است این مسابقه در سه بخش متن ادبی، شعر و عکس بین وبلاگ نویسان فارسی زبان برگزار می شود. برای شرکت کنندگان در قسمت متن ادبی و شعر 12 عنوان با موضوعات شخصیتهای برجسته حادثه عاشورا در بخش موضوعات پیشنهادی اعلام شده است. شرکت کنندگان در این بخش می توانند با انتخاب حداقل یک موضوع پست های مرتبط را در وبلاگ شخصی خود منتشر و در مسابقه شرکت کنند.

در بخش عکس نیز لازم است شرکت کنندگان حداقل سه پست که حاوی عکسهای تولیدی خود پیرامون آیین های عاشورایی است را در وبلاگ شخصصی خود منتشر کنند.

برای شرکت در این جشنواره وبلاگی می توانید روی این لینک کلیک کنید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول