از وبلاگ نویسان نامه نویس به “بان.کی.مون” تقدیر شد

سازمان ملل متحدجشنواره ها و مسابقات- طي مراسمي از وبلاگ‌نويسان شركت كننده در مسابقه “نامه به دبيركل سازمان ملل متحد” در اعتراض به موضع‌گيري اخير اين دفتر در مورد پلمپ دفتر كانون مدافعان حقوق بشر قدرداني شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاري فارس، در جريان برگزاري اين مسابقه بيش از هزار و 500 نفر از وبلاگ‌نويسان كشورمان مراتب اعتراض خود را نسبت به بيانيه اخير “بان كي مون” دبير كل سازمان ملل متحد اعلام نمودند.

در اين مراسم همچنين به نويسندگان 10 نامه برتر جوايزي اهدا و گروه دانشجويي برگزار كننده مسابقه با صدور اطلاعيه‌اي از تمامي شركت كنندگان تقدير كرد.

برپايه اين خبر در بخشي از يكي از اين نامه‌ها آمده است:«تعجب مي‌كنيم كه اگر در ايران خاري به پاي تروريست‌هاي مسلح برود، تمامي سازمان‌هاي بين‌المللي به اصطلاح حامي حقوق بشر اعتراض مي‌كنند، اما در برابر فجايع انساني فلسطين، عراق و افغانستان فقط با سكوت مرگ‌بار مواجه هستيم.»

پيش از اين دفتر كانون مدافعان حقوق بشر در تهران به دليل نداشتن مجوز قانوني براي فعاليت پلمپ شد و “بان‌كي‌مون” با دخالت در امور داخلي ايران به اين موضوع اعتراض كرده بود.

گفتنی است اين مراسم از سوي مركز مطالعات و اطلاع رساني حقوق بشر برگزار شد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول