تبیان سیستان مسابقه برگزار می کند

دهه فجرجشنواره ها و مسابقات- موسسه فرهنگي و اطلاع‌رساني تبيان سازمان تبليغات استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سي‌امين سالگرد پيروزي انقلاب مسابقه وبلاگ‌نويسي برگزار مي‌كند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» موضوع اصلي اين مسابقه “انقلاب اسلامي” است و موضوعات فرعی آن دستاوردهای انقلاب اسلامی، ثبت خاطرات و شنیده های انقلاب، نقش رهبری در انقلاب اسلامی، انقلاب اسلامی و سایر حرکت های انقلابی در دنیا، شهدای انقلاب اسلامی و روزشمار انقلاب اسلامی هستند.

كاربران براي شركت در مسابقه وبلاگ نويسان تبيان، پس از ثبت وبلاگ خود در تبيان تا 5بهمن ماه فرصت دارند تا عنوان وبلاگ و شناسه كاربري خود را به آدرس teblog@tebyan.net ارسال كنند.

مطلب برتر در ويژه‌نامه دهه فجر كه هر سال در سايت تبيان منتشر مي‌شود با ذكر نام وبلاگ و تهيه‌كننده مطلب مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

معيارهاي بررسي مطالب شامل معيارهاي کيفي مانند ذکر منابع مطالب و معيارهاي کمي مانند تعداد بازديدها و تعداد نظرات از جمله مهمترين معيارهاي بررسي وبلاگ ها هستند.

نتایج این مسابقه در دهه مبارک فجر اعلام خواهد شد و جوایز آن سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای سه برگزیده اول مسابقه خواهد بود. ضمنا تبیان به تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه هدیه ای به رسم یادبود در نظر گرفته است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول