“هم نوشت مجازی قرآن کریم”، هم چنان غیرفعال

هم نوشت مجازی قرآن کریمحرکت های وبلاگی- هم‌نوشت مجازی قرآن كريم علی‌رغم تبليغات فراوان از مدت‌ها پيش غير فعال شده و تمامی بخش‌ها آن خالی از هرگونه محتواست.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، اين سامانه كه از رمضان 1429 و مصادف با ليالی قدر كار خود را رسما آغاز كرده، وابسته به دفتر توسعه محتوای قرآنی اينترنت است.

در اين سامانه در كنار كتابت دسته‌جمعی قرآن كريم، هر نويسنده آيات نوشته توسط خود را نيز می‌توانست حفظ كرده و امتياز بالاتری كسب كند.

هم چنين در كنار اين دو مقوله اصلی فراخوان آثار قرآنی ديگری كه در حوزه رسانه كاربرد دارند در دستور كار هم‌نوشت مجازی قرآن كريم قرار گرفته بود.

هم‌نوشت مجازی قرآن كريم علی‌رغم تبليغات فراوان درنمايشگاه‌‌های مرتبطی هم چون نمايشگاه قرآن امسال و به يدك كشين عنوانی چون “بزرگ‌ترين وبلاگ گروهی جهان”، در بخش‌های متعدد خود فاقد هرگونه محتواست و كاربران پس از ورود به اين سايت با صفحه خالی از اطلاعات مواجه می‌شوند!

از آن جايی كه را‌ه‌اندازی اين سامانه از جمله فعاليت‌های مثبت دفتر توسعه محتوای قرآنی اينترنت محسوب می‌شود لازم است تا مسولان ذيربط به فعال سا‌زی مجدد آن اهتمام ورزند.

شايان ذكر است از آنجايی كه امكان دسترسی به مسولان مرتبط با اين وبلاگ گروهی نبود، موفق به گرفتن توضيحاتی درباره دلايل اين موضوع نشديم.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول