اهداف جشنواره وبلاگ‌نويسي بسيج تشريح شد

بسيججشنواره ها و مسابقات- سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان فايل الكترونيك اهداف و موضوعات جشنواره وبلاگ‌نويسی فجر امسال را در دسترس وبلاگ‌نويسان قرار داد.

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا)، سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان اين فايل را با هدف استفاده از ظرفيت‌ها و امكانات فضای مجازی و كاهش هزينه‌ها و آشنايی دانش‌آموزان و فرهنگيان با فن‌آوری‌های جديد ارائه كرده است.

سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان با افزايش قابليت‌های خود در فضای مجازی ضمن ارتقاء توانايی خود در عمق بخشی توان مقابله با تهديدات نرم را هم افزايش می‌دهد؛ به همين دليل اين سازمان درصدد است تا در حد امكان زمينه استفاده از امكانات اينترنت را گسترش دهد.

يكی از اقدامات ضروری در اين راستا ايجاد گروه‌های وبلاگ‌نويسی و وب‌نوشت توسط واحدها و كانون‌ها است كه مرحله نخستين آن در هفته بسيج انجام شد و مرحله دوم اين حركت در دهه مبارك فجر پيگيری و اجرا میِ‌شود.

هدف كلی اين طرح ايجاد تشكل و توانمندی ويژه در فضای مجازی و استفاده از ظرفيت‌ها و امكانات اينترنت در راستای اجرای فعاليت‌ها و برنامه‌های سازمانی و توسعه محتوای ارزشی و انقلابی در فضای مجازی است.

همچنين از اهداف جزيی اين طرح نيز می‌توان به ترغيب و تشويق دانش‌آموزان و فرهنگيان بسيجی برای حضور و فعاليت در فضای مجازی، تلاش برای افزايش وبلاگ‌های ارزشی و انقلابی در فضای مجازی و تبليغ و ترويج پيام انقلاب اسلامی و معرفی دستاوردهای آن در اينترنت اشاره كرد.

همچنين زمان اجرايی اين طرح از شروع دهه فجر تا پايان بهمن‌ماه جاری است كه با توجه به فعال‌شدن سرويس خدمات وبلاگ سازمان بسيج دانش‌آموزی و فرهنگيان استفاده از اين سايت برای وبلاگ‌نويسی توصيه شده است.

براي دانلود و مطالعه متن كامل، روي اين لينك كليك كنيد.
انتهاي خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول