انتشار نخستین وبلاگ/روزنامه جهان

رسانه وبلاگرسانه وبلاگ- یک وبلاگ‌ِ اینترنتی که مطالب آن به صورت متن باز توسط وبلاگ نویسان مختلف تهیه میشود فردابه صورت چاپی منتشر میشود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از آی.تی ایران، وبلاگ چاپی اولین روزنامه جهان است که تماما مطالب از وبلاگ‌ها و دیگر محتویات آن‌لاین تهیه می شود.

نتیجه کار یک روزنامه متفاوت و متحول خواهد بود که عملکردی مانند یک خبرخوان اینترنتی دارد به‌طوری ‌که می‌توان از خواندن آن در ترن و یا سر میز صبحانه لذت برد.

خوانندگان از نقاط مختلف می‌توانند در انتخاب سرمقاله روزنامه وبلاگ چاپی با رای دادن به پست‌هایی که برای آن‌ها جالب و خواندنی‌ست، مشارکت کنند. به همین دلیل انتظار می‌رود گستره‌ وسیعی از موضوعات مختلف در این روزنامه پوشش داده شود، حتی مطالب وبلاگ‌هایی که مسدود شده‌اند.

سردبیر این روزنامه می‌گوید که از هم‌اکنون زیر انبوهی از درخواست‌ها از طرف بلاگرها برای همکاری و آگهی‌هایی از سراسر دنیا غرق شده‌ایم.

هم‌چنین موادی که در چاپ این روزنامه به کار خواهد رفت سازگار با محیط زیست خواهد بود. به طوری‌که دست اندرکاران این روزنامه قصد دارند به عنوام دوستان محیط زیست کمترین آسیب را به آن برسانند.

روزنامه وبلاگ چاپی برای اولین بار فردا سه‌شنبه 27 ژانویه در شیکاگو و سن‌فرانسیسکو منتشر خواهد شد. بلاگرها، سردبیران و خوانندگان می‌توانند برای همکاری در این شبکه اجتماعی آن‌لاین به پایگا‌های این روزنامه روی فیس‌بوک، توئیتر و یا مای‌اسپیس مراجعه کرده و یا از طریق سایت روزنامه اطلاعات بیشتری بگیرند.
انتهای خبر/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول