صفحه ابر کلمات کلیدی پرشین بلاگ آمد

واژه های کلیدیسرویس دهنده ها- پرشین بلاگ صفحه کلمات کلیدی استفاده شده در وبلاگ های این سرویس را در سایت اصلی خود قرار داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از پرشین وبلاگ، سرویس دهنده پرشین بلاگ لینک صفحه “ابر کلمات کلیدی” را به منظور نشان دادن کلمات کلیدی برتر ثبت شده در وبلاگ های این سرویس را بر روی صفحه اصلی سایت خود قرار داد.

این صفحه شامل تگ هایی است که وبلاگ نویسان در یک ماه گذشته در وبلاگ خود وارد کرده اند و مطالبی مرتبط با آن کلمات منتشر نموده اند. در میان کلمات کلیدی وارد شده در ماه گذشته، عناوین غزه، ایران، عکس و عادل فردوسی پور بیشترین پست را به خود اختصاص داده اند.

لازم به ذکر است تگ (Tag) یا کلمات کلیدی، کلمات مرتبط با یک پست وبلاگ هستند و هنگام نوشتن مطلب در وبلاگ، در بخش کلمات کلیدی وارد می شوند تا مطالب وبلاگ بر اساس آن کلمات دسته بندی شوند.

تفاوت دسته بندی با کلمات کلیدی در این است که هنگامی که شما از دسته بندی استفاده می کنید، هر مطلب در یک دسته بندی می تواند قرار گیرد. اما هنگامی که در سرویسی مانند پرشین بلاگ وبلاگ می نویسید، می توانید هر مطلب را مرتبط با چندین کلمه کلیدی قرار دهید و در وبلاگ خود منتشر کنید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول