“رسانه های عاشورایی” یک بخش وبلاگی هم دارد

رسانه های عاشوراییجشنواره ها و مسابقات- مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي هم زمان با فرارسيدن ايام سوگواري شهادت حضرت سيد الشهدا(ع)، اولین مسابقه سراسری “رسانه هاي عاشورايي” را برگزارمي ‌کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این جشنواره که با هدف گسترش و نشر فرهنگ عاشورا و شناسايي استعداد هاي نهفته در جوانان و نوجوانان فعال در مساجد كشور در زمينه توليد محتواي رسانه هاي ديجيتال برگزار می شود در محورهای معرفي قيام امام حسين (ع) و اهداف والاي آن حضرت؛ تاثير تداوم مجالس عزاداري سيد الشهدا(ع) در فرهنگ جامعه اسلامي؛ تجلي فرهنگ ايثار و شهادت در قيام امام حسين(ع)؛ عاشورا،كودكان و نوجوانان؛ نقش زنان در احياي فرهنگ عاشورا؛ خادمين امام حسين (ع) و ديروز كربلا، امروز فلسطين منتظر حضور وبلاگ نویسان است.

قالب های اعلام شده برای شرکت در این مسابقه غیر از وبلاگ، نرم افزارهاي چندرسانه اي، بازي هاي رايانه اي، پايگاه هاي اينترنتي، نرم افزارهاي تلفن همراه، پويانمايي، تم و نواهاي تلفن همراه، پيامك و عكاسي با تلفن همراه خواهد بود.

شرکت کنندگان تا 20 بهمن ماه فرصت دارند تا فرم شرکت در مسابقه را به آدرس اینترنتی resaneh_ashorae@yahoo.com ارسال نمایند.

گفتنی است آثار منتخب در ايام دهه فجر در پايگاه اينترنتي مركز توسعه فناوري اطلاعات و رسانه هاي ديجيتال به آدرس www.dmf.ir معرفي خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید با شماره تلفن 33908282 تماس بگیرید و یا به نشانی ميدان بهارستان، ابتداي خيابان جمهوري، خيابان ظهير الاسلام، بن بست خاورميانه، ساختمان فرهنگ، طبقه اول مراجعه کنید.

برای دریافت فرم ثبت نام روی این لینک کلیک کنید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول