انقلاب 57 در وبلاگستان فارسی از دید رادیو زمانه

دهه فجررسانه وبلاگ- “لیدا حسینی نژاد” در تازه ترین گزارش وبلاگی خود در رادیو زمانه به “انقلاب 57 در وبلاگستان فارسی” پرداخته است.

به گزارش «وبلاگ نیوز» حسینی نژاد با مرجع قرار دادن 5وبلاگ عبدالقادر بلوچ، ستاره باران، سکوت، سیبستان و آق بهمن واکنش وبلاگستان را نسبت به سی امین سالگرد انقلاب اسلامی ایران بیان کرد.

به نظر می رسد در انتخاب این وبلاگ ها سیاست های رادیو زمانه، باعث شده است که بسیاری از وبلاگ های دیگر وبلاگستان فارسی از دید لیدا حسینی نژاد پنهان بمانند و این گزارشگر رادیوی هلندی، تنها بخشی از دیدگاه وبلاگستان را به عنوان “وبلاگستان فارسی” به خواننده ارائه دهد.

متن کامل این گزارش را می توانید در این جا بخوانید.
انتهای خبر/.

۲ comments

  • فاصله شب تاریک حکومت طاغوت، تا صبح روشن فجر صادق انقلاب،ده روز خدایی بود، شبهایش همه شب قدر، آری … «دهه فجر»

    پس از آن ده روز، سپیده «روشن جمهوری اسلامی‏» دمید.

    «کلمه‏الله‏» بر فراز زمان جای گرفت و آن روز بزرگ، یکی دیگراز «ایام الله‏» ماندگار تاریخ شد.

    کاخ‏هایی که به قیمت ویرانی کوخ‏ها برپا شده بود، به دست کوخ‏نشینان سقوط کرد و محشری عظیم از اراده مومنان مصمم و مشیت‏ تحول آفرین خدا پدید آمد. دیو گریخته بود که فرشته در آمد….

    انقلاب اسلامي ايران به رهبري امام خميني(ره) رويداد بزرگي است كه در دوره دهه پاياني قرن بيستم معادلات سياسي منطقه و حتي جهاني را متغيرساخت و شگفتي‏ساز بزرگ قرن نام گرفت. از آنجا كه علل و عوامل اصلي پيدايش اين انقلاب بزرگ به لحاظ ايدئولوژيك ‌ريشه در تاريخ نهضتهاي انبياء و آيين اسلام داشته و تاريخ يكصد سال اخير نيز در ايجاد زمينه‏هاي سياسي ـ فرهنگي و اجتماعي آن نقش بسزايي داشته است.

    انقلاب اسلامی خود یک نوآوری بزرگ تاریخی بود که ملت ایران آن را در تاریخ بشریت به ثبت رساند .

  • سلام
    زحمتتون جای قدردانی داره
    ولی لینک دادن به مطالبی چنین مغرضانه و وبلاگ های مطلوب آن ها از سوی شما برایم جای سؤال دارد
    در حالی که وبلاگ های مختلفی کارهای این چنینی را این روزها انجام می دهند و می شد به بی غرضی آن ها اشاره کرد، ترویج وبلاگ هایی مغرض از سوی رادیویی که با بودجه مستقیم غرب برای ضربه زدن به همین انقلاب، گلچین شده اند، جای بازبینی جدی دارد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول