آنلاین و داغ:اعلام نتایج جشنواره آنلاین پرشین بلاگ

سی امین فجر انقلاب اسلامی2جشنواره ها و مسابقات- نتایج جشنواره آنلاین شعر و داستان کوتاه فجر پرشین بلاگ اعلام شد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این جشنواره که از ساعت 9 روز 22بهمن آغاز شده بود، تا ساعت 17 این روز با استقبال چشمگیری مواجه شد و راس ساعت 20 نتایج این جشنواره اعلام شد.

بر این اساس در بخش داستان کوتاه از میان 79 اثر ارسال شده، 59 اثر به مرحله نهایی راه یافتند که هیات داوران به دلیل ستفاده از سو‍ژه های نامناسب و یا کلیشه،‌ مشکلات زبانی، بی اعتنایی به فرم یا فرم زدگی و پایان بندی ضعیف،‌‌ هیچ داستانی را شایسته انتخاب به عنوان رتبه اول ندانست و رتبه دوم و سوم را به ترتیب به مهدی کلانکی از وبلاگ جزیره غربت به خاطر داستان “قاتل” و رضا کاظمی از وبلاگ پابرهنه تا ماه به خاطر داستان “خوابنما” اعطا کرد.

هم چنین هیات داوران داستان های “آن زن” از وبلاگ آن زن توسط نسیم شریعت و “اولین بار” از وبلاگ نیم تنه توسط علی کیا را شایسته تقدیر دانست.

در بخش شعر نیز از میان 160 اثر ارسال شده و 123 اثر راه یافته به مرحله نهایی، آثار “چشمم/چشمت” از وبلاگ نیم تنه توسط علی کیا، شعر “موعود” از وبلاگ هزار و چهارصد و بیست سال پس از تو توسط نغمه مستشار نظامی و و “بغض” از وبلاگ از تو چه پنهون توسط یاسمن قاسمی پور به ترتیب حائز رتبه های اول تا سوم شدند.

گفتنی است هیات داوران سه اثر “انتظار” توسط علی شهیب زادگان، “سکوت” توسط حمیده محمدرضایی و “حسنک” توسط آرش شفاعی را به ترتیب از وبلاگ های فصل ما، ریل شیشه ای و آرش شفاعی شایسته تقدیر دانست.

در بخش ترجمه نیز از میان 10 اثر ارسال شده، تنها ترجمه از وبلاگ خاطرات تینا شایسته تقدیر اعلام شد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول