دياني:فکر می کنم الآن خیلی بهتر از گذشته هستیم

کانون وبلاگ نویسان مذهبیمجامع وبلاگی- نشان دادن اتحادی که وجود دارد، کار مشکلی نیست. اردوی “از بلاگ تا پلاک4” نیز نمادی از یک اتحاد وبلاگی است که برای روایت آن، مسیر مشکلی را پیش رو نداریم. در ادامه گفت و گو با مدیران مجامع وبلاگی دست اندرکار در این اردوی وبلاگی، وحید دیانی، مدیر کانون وبلاگ نویسان مذهبی به سئوالات ما پاسخ گفت و این موضوع را شفاف تر و روشن تر کرد.

وبلاگ‌نيوز: نقش مجمع شما در چهارمين دوره اردوي “بلاگ تا پلاك” چه بوده است؟
دياني: اگر بخواهم با يك مقدمه كوچك شروع كنم مي توانم بگويم كه يك سري مجامع وبلاگي وجود دارد كه حامي وبلاگ‌ها هستند. قبلا اين گونه بود كه برنامه های اجرایی شده در وبلاگستان -به جز چند مورد خاص و استثنایی- به صورت تکی توسط یک مجمع وبلاگی برگزار می شد و كارهای صورت گرفته ايده‌آل نبود و هركس كار خود را انجام مي‌داد. به همين دليل بود كه يك سري از مجامع وبلاگي با یکديگر شروع به فعاليت كردند و قصد آن را داشتند تا كارهاي ايده‌آل را ارائه دهند.

با تشكيل جلسات متعدد و با رایزنی ها به نقطه مشترک خوبی رسیدیم و با اردوي “بلاگ تا پلاك”، شروع به اين فعاليت‌هاي مشترك كرده‌ايم.

وبلاگ‌نيوز: آيا اطلاع داريد چه تعداد از اعضاي مجمع شما در اين اردو شركت مي‌كنند؟
دياني: متاسفانه هماهنگي‌ها و تبلیغات اردوي امسال با كمي تاخير انجام شد. از آن جایی که بيش تر اعضاي ما دانشجو هستند و از قبل برنامه‌ريزي‌هاي خود را انجام داده‌اند، به همين دليل کانون ما امسال از لحاظ كمي آمار بالايي را نخواهد داشت.

البته این نکته را هم باید یادآور شوم که نمی توان از کانون وبلاگ نویسان مذهبی هم انتظار بالایی داشت. چرا که اکثریت مجامع وبلاگی حاضر، خصوصا کانون، ماهیتی کاملا مجازی دارند. پراکندگی اعضای کانون در سراسر نقاط ایران و حتی خارج از کشور باعث می شود که پیش بینی یک حضور حقیقی گسترده و متمرکز در یک زمان و مکان خاص، آن هم در نخستین فعالیت کانون در خارج از محیط مجازی، کمی سخت و مشکل به نظر بیاید. با این حال تمامی تلاش حامیان این حرکت، توجه به کیفیت کار و سپس جنبه های کمی آن است. اما طبق آخرین آمار گرفته شده حدود 10 الی 15 نفر از اعضای کانون در این اردو شرکت خواهند کرد.

وبلاگ‌نيوز: تاثير اتحاد مجامع وبلاگي بر فضاي وبلاگستان تا چه حد بوده است؟
دياني:چه بخواهيم و چه نخواهيم در مقابل ما گروهي فعاليت مي‌كنند كه به مهاجمان فرهنگی معروفند. متاسفانه آن ها در این زمینه از ما کمی بهتر و دقیق تر عمل می کنند و از نفوذ بيشتري برخوردارند. ولی در بین وبلاگ‌نويسان مذهبي این دقت و کیفیت و انسجام مشاهده نمی شود. با این حال فکر می کنم الان خيلي بهتر از گذشته هستيم و به امید خدا روز به روز بهتر از گذشته هایمان عمل کنیم.
انتهای پیام/.

One comment

  • آره خيلي پيشرفت داشتين!!!!!!
    هزار تا مسابقه وبلاگنويسي برگزار ميكنين دريغ از يك جايزه برگزيدگان
    واقعا كه!!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول