جشنواره وبلاگ نویسی “فجر آفتاب” برگزیدگان خود را شناخت

اختتامیه جشنواره وبلاگ نویسی فجر گیلانجشنواره ها و مسابقات- اختتامیه  اولین جشنواره وبلاگنویسی فجر انقلاب اسلامی عصر روز 26 اسفند در دفتر مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «وبلاگ نیوز» از گیلان در این مراسم که با حضور مدیر کل ارشاد گیلان ، معاون فرهنگی، رئیس شورای هماهنگی دهه فجر استان و دیگر مسئولین استانی برگزار شد، از 6 نفر از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد.

در این مراسم، حجت الاسلام حمید پورعیسی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با اشاره به سابقه سه ساله این سازمان در برگزاری سه دوره متوالی برگزاری جشنواره وبلاگ نویسی امام رضا(ع)، تصریح کرد: بسیاری از جوانان ساعات زیادی را در محیط های مجازی سپری می کنند که باید به آن توجه ویژه ای داشت و با برگزاری چنین جشنواره هایی آثار ماندگاری را در این فضای مجازی قرار داد.

حجت الاسلام پور عیسی با بیان اینکه بحث ایترنت و وبلاگ به عنوان یک رسانه در زندگی ما ایفای نقش می کند، خاطر نشان کرد: شناخت اندیشه و پرداختن به معنویت از مواردی است که در ابزار هایی چون اینترنت باید به آن توجه داشت.

مدیر کل ارشاد اسلامی گیلان همچنین فضای مجازی را محیطی دانست که اطلاعات انسانی در آن رد و بدل می شود و ادامه داد: تشویق و پشتیبانی از جوانان باعث خلق آثار معنوی و ماندگاری در مقام اهل بیت خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به حضور جوانان در عرصه وبلاگ نویسی، خاطر نشان کرد: این حضور مستمر نشان دهنده علاقه جوانان به فضای انترنت است و باید از چنین جوانانی حمایت کنیم.

در ادامه این مراسم محمد حسن پور، مسئول فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فراخوان جشنواره وبلاگ نویسی فجر انقلاب اسلامی گفت: این جشنواره در بازه زمانی 10 بهمن تا 10 اسفند در دو بخش فنی و محتوایی و در هفت محور برگزار شد.

حسن پور همچنین به بازدید بیش از دو هزار و 500 نفر از سایت جشنواره اشاره کرد و افزود: در مدت دو ماه از فراخوان جشنواره، 130 نفر وبلاگ های خود را در این جشنواره شرکت دادند.

گفتنی است مقام اول جشنواره وبلاگ نویسی فجر انقلاب به طور مشترك به محسن توقعی از انزلی و سعید تكلو از تهران، مقام دوم به سجاد بهشتی نژاد از رشت، مقام سوم به محمد صالحی از رشت، مقام چهارم به حمیدرضا علیپور از رشت و مقام پنجم به سید جعفر فاطمی از كاشان تعلق گرفت.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول