ایازی:وبلاگ نویسان حوزه شهری باید مورد حمایت قرار بگیرند

محمدهادی ایازیرسانه وبلاگ- سخنگوی شهرداری تهران گفت: وبلاگ‌نویسان حوزه شهری باید مورد حمایت قرار بگیرند تا كارشان تاثیرگذار باشد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری فارس، محمد هادی ایازی در مراسم اختتامیه جشنواره وبلاگ‌‌نویسی شهرداری تهران كه با تقدیر از رابطان خبری سایت سما همراه بود، با بیان این مطلب اظهار داشت:‌ در سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، ‌باشگاه وبلاگ‌نویسان برای شهروندان ایجاد شده كه شهرداری نیز از آن حمایت می‌‌كند، ‌این باشگاه باید در حوزه‌های شهری و محیط زیست گسترش یابد.

وی با بیان این كه توجه به وبلاگ‌نویسی در مجموعه شهرداری مایه مباهات است افزود: تشكیل باشگاه وبلاگ نویسان وی‍‍ژه شاغلان شهرداری نیز تاثیرات خوبی به دنبال خواهد داشت.

مشاور عالی شهردار تهران حضور 700 هزار وبلاگ نویس در كشور و فعال بودن 150 هزار مورد از وبلاگ‌ها را قابل توجه دانست و بیان داشت :‌عصر؛ ‌عصر ارتباطات است و برخی كشورها مانند سنگاپور توسعه خود را بر مبنای IT قرار داده‌اند اما از این ظرفیت به خوبی استفاده نمی‌كنیم و اشكالاتی در این زمینه وجود دارد.

ایازی محقق شدن طرح شهر مجازی را بسیار تاثیرگذار در مدیریت شهری خواند و با اشاره به اظهارات شهردار تهران درباره تبدیل شدن تهران ظرف 10 سال آینده به شهری مهم در حوزه IT خاطر نشان كرد: راه‌اندازی دفاترخدمات الكترونیك در شهر تهران در راستای این هدف است و امیدوارم این جلسات نیز نقطه آغازین و توسعه دامنه توجه به IT در مجموعه شهرداری تهران باشد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول