جایزه های بلاگفارس برای کاربرانش

بلاگفارسسرویس دهنده ها- سایت سرویس دهنده وبلاگ “بلاگفارس” به کاربران خود به وسیله یک مسابقه روزانه و ماهانه جایزه می دهد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» سایت سرویس دهنده “بلاگفارس” به صورت روزانه پیرامون موضوعات فرهنگ، تاریخ، جغرافیا و دستآوردهای بین المللی ایرانیان؛ هوش، ریاضیات و علوم؛ تاریخ، جغرافیا و افراد سرشناس جهانی؛ کتاب، نویسندگان و شعرای بین المللی و وقایع مهم تاریخ جهان برگزار می کند که کاربران این سایت در صورت پاسخ صحیح به سئوالات دارای 2 امتیاز مثبت و در صورت پاسخ اشتباه صاحب یک امتیاز منفی خواهند شد.

سقف امتیاز کسب شده توسط هر کاربر 60 امتیاز بوده که این سقف برای طراحان سئوالان و کاربرانی که در طراحی سئوال کمک کنند به 120 امتیاز ارتقا خواهد یافت.

طبق اعلام رسمی پس از گذشت 6ماه، کاربرانی که بیش از 300 امتیاز کسب کرده باشند، در قرعه کشی شرکت خواهند کرد و به مکان آموزشی مورد نظرشان، مبلغ 3میلیون ریال کمک هزینه خرید رایانه تعلق خواهد گرفت.

هم چنین کاربر دارنده بیش ترین امتیاز در هر ماه 50هزار تومان ماهانه را از آن خود خواهد کرد و کاربرانی که در طول سال بیش از 650 امتیاز کسب کنند به قید قرعه صاحب یک دستگاه رایانه همراه خواهند شد.

محمد سالاروند، مدیرعامل بلاگفارس از تمامی کاربران این سرویس دهنده خواست با کمک در اجرای هر چه بهتر این مسابقه، با طراحی سئوال و ارسال آن به بلاگفارس صاحب 2 امتیاز برای هر سئوال طراحی شده شوند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول