نجفی:وبلاگ ها همواره هویت رسانه ای بودن خود را حفظ کرده اند

رسانه وبلاگ9رسانه وبلاگ- به اعتقاد يك كارشناس فن‌آوري اطلاعات، هر سيستمي ‌كه باعث انتقال اخبار و اطلاعات به مخاطب شود،‌ رسانه است كه در اين راستا وبلاگ همواره هويت رسانه‌اي بودن خود را حفظ كرده و در آينده نيز قطعا نقش آن پررنگ‌تر مي‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» رضا نجفي در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اظهار كرد: شبكه‌هاي اجتماعي امكانات مختلفي نظير وبلاگ‌نويسي و چت را ادغام كرده‌اند و قطعا نسل جديد وبلاگ‌سرويس‌هايي كه در آينده وارد مي‌شوند، مجموعه امكانات را در نظر مي‌گيرند.

وي خاطرنشان كرد: بدون شك درآينده سرويس‌ها و سيستم‌هاي جديدتر با كارآيي‌هاي جديدتر و امكانات بيشتر وارد عرصه مجازي مي‌شوند، اما به هرصورت پايه‌ي آن‌ها يك شكل است و همه‌ي امكانات را در كنار هم قرار مي‌دهند.

نجفي تاكيد كرد: تعامل و ارتباط با افراد زياد مهمترين كاركرد اينترنت است و هر سيستمي‌ كه اين تعامل و ارتباط را توسعه دهد، از آن سيستم و شبكه اجتماعي استقبال بيشتري مي‌شود.

وي تصريح كرد: هر مجموعه‌اي كه مي‌خواهد وارد اينترنت شود، بايد داراي معلومات ابتدايي باشد و متاسفانه در حال حاضر بسياري از سازمان‌ها در بحث اينترنت و راه‌اندازي سايت‌هاي جذاب مشكلات زيادي دارند و حتي از وبلاگ به عنوان يك وب سايت بهره‌گيري و خدمات خود را معرفي مي‌كنند.

نجفي در پايان گفت: اكنون برخي از سازمان‌ها ساده‌ترين روش براي معرفي و انتقال اخبار و اطلاعات خود را راه‌اندازي وبلاگ مي‌دانند و بنابراين از اين روش استفاده مي‌كنند، اما اين‌كه آن‌ها دانسته به سمت وبلاگ نويسي روي آورده باشند، قابل قبول نيست.
انتهای پیام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول