مدرک فوق لیسانس برای وبلاگ نویسان

رسانه وبلاگ5رسانه وبلاگ- یک دانشگاه، به دانشجویانی که دوره‌های سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را می‌گذرانند، مدرک فوق لیسانس اعطا می‌کند.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از وبلاگ “هندونه” این دوره‌ فوق لیسانس 4هزار پوندی در «رسانه‌های اجتماعی» به آن‌ها یاد خواهد داد چگونه وبلاگ بسازند و یا پادکست منتشر کنند.

این دوره یک ساله، در دانشگاه Birmingham City برگزار می‌شود و سایت‌های شبکه‌های اجتماعی را به عنوان ابزارهای «برقراری ارتباط و بازاریابی» در نظر می‌گیرد.

این دوره که سال آینده آغاز خواهد شد، از طریق یک تبلیغ ویدیویی موقت بر روی وبسایت دانشگاه مورد نظر معرفی شده است.

جان هیکمن (Jon Hickman) می‌گوید او واکنش خوبی را از جانب دانشجویان با استعداد دریافت کرده است. او هم چنین در مورد پیش‌نیازهای این دوره می‌گوید: «این دوره مختص خوره‌ها و یا دیوانگانIT نیست؛ ابزارهایی که در طول دوره آموزش داده می‌شوند، برای بسیاری از مردم در دسترس خواهند بود. کارهایی را که افراد در فیس‌بوک یا توییتر می‌توانند انجام دهند، در طول دوره مد نظر قرار خواهیم داد. هم چنین این‌که این سایت‌ها چگونه می‌توانند برای هدف‌های ارتباطی و بازاریابی استفاده شوند. از قبل علاقه‌ زیادی نسبت به این موضوع وجود دارد؛ این دوره به خصوص برای دانشجویانی که به دنبال حرفه‌هایی نظیر روزنامه‌نگاری و روابط عمومی هستند، جذاب خواهد بود.»

علی‌رغم ادعاهایی که در مورد محبوبیت زودهنگام این دوره مطرح می‌شود، دانشجویان آن را به دلیل ساده بودن بیش از حدش مورد حمله قرار داده‌اند.

جیمی واترمن (Jamie Waterman) بیست ساله، می‌گوید: «تقریبآ تمامی محتویات این دوره آن قدر پایه‌ای هستند که نیازی به تدریس ندارند! در واقع اکثر افراد، چنین اطلاعاتی را از قبل دارند. من فکر می‌کنم با این کار، منابع دانشگاه به طرز بدی هدر داده می‌شوند.»
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول