تغییرات اساسی در پرشین بلاگرز

پرشین بلاگرزیادداشت: در فاصله تعطیلات نوروز پرشین بلاگرز تغییرات زیادی کرد که خدمتتان عرض می‌شود.

1- ظاهر کار ساده تر و بالا آمدن صفحات سریع تر شد.

2- تعداد مطالب بیش تر در هر دو خبرخوان گرافیکی و تکست. خبرخوان تکست اکنون عمدتا شامل عنوان مطلب است.

3- در بالای پست ها اکنون یک نوار ابزار وجود دارد که شما را به قسمتهای مرتبط متصل میکند.
pb-menu: در این منو دسترسی به خبرخوانهای گرافیکی، تکست، فید هر خبرخوان، ورودblogroll1abc یک وبلاگ به خبرخوان ، و دسترسی به لیست (فهرست) بر اساس زمان انتشار و بر اساس حروف الفبا وجود دارد.

4- یک بلاگرول جدید ( بلاگ چرخان) اختصاصی برای هر خبرخوان به وجود آمد. وبلاگ‌های هر خبرخوان در این بخش بر اساس تاریخ انتشار مرتب شده اند. وبلاگ های در طبقه بندی‌های : روز- هفته – 3 ماهه و بیش از سه ماه دسته بندی شده اند. وبلاگ‌های هر دسته با اندازه فونت و رنگ فونت جدا مشخص می‌شوند. به غیر از آمار تعداد کل وبلاگ‌های یک خبرخوان، آمار هر بخش هم بصورت جداگانه در دسترس است. نمایش آمارها لحظه‌ای و خودکار است.

5- و بازهم یک بلاگ‌چرخان اختصاصی دیگر و این‌بار برای خبرخوانها. هر خبرخوان با انتشار هر وبلاگ زیر مجموعه آن‌، به بالای لیست ارتقا می‌یابد.

6- یک اسلایدشو اختصاصی تهیه شد. وبلاگشهر تصویری بصورت خودکار تصاویر وبلاگهای زیر مجموعه پرشین بلاگرز را دریافت و به نمایش می‌گذارد. با کلیک روی هر تصویر به مطلب مربوط به آن تصویر هدایت می‌شوید.

7- همراهان نیز دارای بلاگ چرخان ویژه‌ای شدند و امکانات بیشتری نیز جهت ارتقا وبلاگهای این دسته در راه است.

8- در طرز کار خبرخوان ها نیز تغییرات بسیاری صورت پذیرفت. گمان می کنم حاصل این تغییرات کار را برای همکاران تهیه کننده خبرخوان بسیار راحت تر کند. همین طور دستورالعمل ها و مقررات ورود وبلاگها نیز بازبینی و در نتیجه ساده تر و قابل فهم تر شد. و در انتها، فید خبرخوانها، باز هم بهبود یافت.
انتهای پیام/.

کوروش اسلام زاده
دنیای وبلاگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول