“اعترافات سبز” نتیجه داد

اعترافات سبزحرکت های وبلاگی- بازی وبلاگی “اعترافات سبز” که به پیشنهاد وبلاگ “شهر سالم” به یک حرکت فراگیر وبلاگی تبدیل شد، با انتشار گزارشی پیرامون نتایج آن به صورت رسمی پایان یافت.

به گزارش «وبلاگ نیوز» بازی وبلاگ “اعترافات سبز” که پیش از این به پیشنهاد وبلاگ “شهر سالم” آغاز شده بود، با انتشار قسمت اول گزارش نتایج آن، به صورت رسمی پایان یافت.

این بازی وبلاگی که به گفته کتایون ربیعی، پیشنهاد دهنده آن به طور کاملا اتفاقی تبدیل به یک حرکت وبلاگی گسترده در وبلاگستان شد، توانست به طور جدی حرکتی سازنده را در وبلاگستان فارسی پیرامون محیط زیست ایجاد کند.

این طور که پیداست مدیر وبلاگ شهر سالم تمامی نوشته های پیرامون این حرکت را جمع آوری کرده و در حال پردازش و مطالعه علمی آن هاست.

انتشار قسمت نخست گزارش نتایج این حرکت وبلاگی هم جزو معدود اتفاقاتی است که بعد از یک حرکت وبلاگی توسط یک وبلاگ نویس اتفاق می افتد و مسلما می تواند در نتیجه بخش تر کردن این حرکت وبلاگی موثرتر باشد.

وبلاگ نویسان علاقه مند هنوز فرصت دارند که با به روز کردن وبلاگشان پیرامون این حرکت وبلاگی، در بازی وبلاگی اعترافات سبز شرکت کنند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول