اژه ای:وزارت اطلاعات تمامی وبلاگ ها را رصد می کند

محسنی اژه ایرسانه وبلاگ- وزیر اطلاعات از رصد تمامی وبلاگ های فارسی در آستانه انتخابات خبر داد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» غلامحسین محسنی اژه ای در گفت و گوی اخیر خود با خبرگزاری فارس، هر گونه تخریب در رقابت های انتخاباتی و موارد دیگر را بی انصافی دانست و گفت: برخي از آنها را مي‌توان خيانت به مردم،‌اسلام و انقلاب ارزيابي كرد.

وي افزود: يقينا اگر كسي بخواهد در اين زمينه فضا را آلوده كند دستگاه‌هاي مسئول و ذيربط بخصوص وزارت اطلاعات كه در اين زمينه فعال شده با آنان برخورد خواهد كرد.

وزير اطلاعات با بيان اينكه وزارت اطلاعات فعاليت همه سايت‌ها،‌ وبلاگ‌ها و پيامك‌هاي تخريبي را رصد مي‌كند، همچنين از دعوت برخي از مديران سايتها و ارائه تذكر به آنان خبرداد.

حجت الاسلام والمسلمين اژه‌اي در پاسخ به سوالي در باره تخريب‌هاي سازمان يافته گفت: به صورت جدي در حال رصد هستيم و در مرحله اول تذكر داده مي‌شود اما مطمئنا اگر به تذكرات توجه نكنند برخوردهاي سنگين و قاطع خواهيم داشت و به كساني كه خصوصا آگاهانه و از روي عمد بخواهند تخريب و حرمت‌شكني كنند هشدار مي‌دهم كه مطمئن باشند گرفتار قانون خواهند شد و سربازان گمنام امام زمان و مردم از كسي كه فضاي آرام كشور را به هم بريزد نخواهند گذشت.

محسني اژه‌اي شرايط امروز كشور را يكي از بهترين شرايط دانست و گفت: شرايط خوب كشور نبايد با غفلت‌ها و بي‌توجهي‌ها خراب شود .

وي خاطرنشان كرد: امروز اگر هر كسي نسبت به اسلام، انقلاب، ملت و كشورش كوچكترين احساس مسئوليتي داشته باشد، بايد فضاي امن و آرامش را حفظ كند و بر نشاط و اميد هر چه بيشتر مردم بيفزايد.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول