پورحيدر:نبايد ميرحسين را در يك قوميت خاص محدود كرد

ميرحسين موسوي۳همايش ها و نشست ها- دومین نشست وبلاگ نویسان حامی میرحسین موسوی در استان آذربایجان غربی، عصر پنجشنبه برگزار شد.

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از قلم، این نشست در راستای تشریح راههای حمایت و پشتیبانی رسانه ای و اینترنتی از کاندیداتوری مهندس میرحسین موسوی، عصر پنجشنبه سوم اردیبهشت 1388، در محل دفتر ارتباطات مردمی مهندس میرحسین موسوی، برگزار شد.

سعید پورحیدر مسئول شاخه اینترنتی کمیته اطلاع رسانی، رسانه و تبلیغات ستاد مهندس موسوی در آذربایجان غربی با تشکر از حضور وبلاگ نویسان در این نشست، بیان داشت: مقرر شد بیانیه ای با موضوع “حمایت وبلاگنویسان استان آذربایجان غربی از کاندیداتوری مهندس میرحسین موسوی” تهیه و منتشر شود که در این راستا حاضرین در نشست تعدادی از وبلاگ نویسان را از جمع حاضر برای تنظیم این بیانیه تعیین کردند.

هم چنین تنظیم کنندگان بیانیه این نکته را باید مد نظر قرار دهند که بیانیه صرفاً حالت حمایتی از مهندس موسوی به خود نگیرد و موضوعاتی چون تجزیه و تحلیل مسائل روز، نقد عملکرد دولت نهم و اهم نیازهای فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور را نیز پوشش دهد.

وی افزود: تاکید وبلاگ نویسان حامی میرحسین موسوی بر این بود که به دلیل ویژگی خاص ایشان، نباید مهندس موسوی را در یک مجموعه یا قومیت خاص تعریف و محدود کرد و باید شعار “میرحسین موسوی، رئیس جمهوری از آذربایجان، برای سراسر ایران است” را نهادینه نمود.

پورحیدر اضافه کرد: در این نشست نظر وبلاگ نویسان بر این اساس بود که بیانیه تهیه شده و اخبار انتشار یافته در سایت خبری هم آوا (سایت حامی مهندس موسوی در استان آذربایجان غربی) از این به بعد جهت پوشش اقوام و اقلیتهای مختلف استان، به زبانهای مختلف، از جمله فارسی، ترکی، کردی و … انعکاس یابد.
انتهاي خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول