فخري:برخي از مديران و كاربران پارسي بلاگ ناظران محتوايي هستند

پارسی بلاگسرويس دهنده ها- مدير پارسي‌بلاگ تاكيد كرد: تخريب انتخاباتي مغاير با قوانين اين سايت است و براساس آن توهين به اشخاص حقيقي و حقوقي در وبلاگ‌ها مجاز نيست.

به گزارش «وبلاگ نيوز» سيدمحمدرضا فخري در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) اظهار كرد: قوانين اخلاقي پارسي‌بلاگ به‌گونه‌اي است كه به صورت اتوماتيك با موارد خلاف قوانين برخورد مي‌شود.

وي با بيان اينكه اگر در آستانه انتخابات، مطلبي مغاير با قوانين سايت منتشرشود، همانند روال طبيعي و هميشگي سايت پارسي‌بلاگ، اقدامات مقتضي انجام مي‌شود، يادآورشد: غالبا تخلفات وبلاگي با گزارش‌هاي كاربران پيگيري مي‌شود به صورتي كه براساس لينك گزارش خطا در سيستم، موارد مغاير با سايت مشخص مي‌شود.

وي افزود: در بخش گزارش خطاي سايت، كاربران موارد مغاير را به سايت اطلاع مي‌دهند و نهايتا از سوي سايت پيگيري‌هاي لازم انجام مي‌شود.

فخري همچنين گفت: علاوه بر لينك گزارش خطا، سايت داراي نظارت محتوايي است، به صورتي كه متون منتشر شده توسط برخي ناظران محتوايي از حيث مغايرت داشتن با قوانين سايت چك مي‌شود.

وي تصريح كرد: پارسي‌بلاگ‌ از ابتداي راه‌اندازي داراي سيستم نظارت محتوايي بوده است، به صورتي كه برخي مديران و كاربران به عنوان ناظران محتوايي موارد مغاير با سايت را به مديران مربوطه ارجاع مي‌دهند و آن‌ها نيز براساس مورد مغاير،‌ تذكر و اخطار مي‌دهند و در صورت تاثير نداشتن وبلاگ مسدود مي‌شود.

فخري تاكيد كرد: اگر موارد مغاير با قوانين سايت شديد باشد، در نهايت منجر به مسدود شدن وبلاگ مي‌شود، اما بيشتر موارد با تذكر قابل اصلاح است و غالبا نيز از سوي كاربران پذيرفته مي‌شود.

به گفته‌ي وي، انتشار موارد غيراخلاقي و ورود به حريم خصوصي افراد در وبلاگ‌ بلافاصله سبب مسدود شدن آن مي‌شود.

مدير پارسي‌بلاگ با بيان اينكه مصداق‌هاي تخريب در وبلاگ‌ها‌ مبهم است و نمي‌توان به طور دقيق موارد آن را مشخص كرد، گفت: گاهي در وبلاگ‌، اعتراض‌ها نسبت به عملكرد شخصيت‌هاي حقوقي است كه در اين راستا همه‌ افراد حق نقد به شخصيت‌هاي حقوقي را دارند. اما اگر انتقاد به توهين و اهانت كشيده شود، به‌طوري‌كه شخصيت حقيقي افراد نيز مخدوش شود، مشمول مغايرت با قوانين سايت و در آن صورت اقدامات مقتضي انجام مي‌شود.
انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول