وبلاگ‌نويس بي‌اخلاق، در زندگي شخصي هم به اخلاق پايبند نيست

اخلاق وبلاگ نويسيرسانه وبلاگ- ایرج رضایی در همایش وبلاگ نویسی و اخلاق سیاسی، در جمع وبلاگ نویسان استان مركزي با اشاره به این‌که ما نباید رفتار انسانی را صرفا محدود به تبلیغات کنیم، گفت: وبلاگ‌ها یا می‌توانند در مقوله انتخابات صرفاً جهت‌گیری تبلیغاتی داشته باشند و بوق تعریف و تمجید باشند و یا اینکه بر غنای سرمایه سیاسی اضافه کنند.

به گزارش «وبلاگ نيوز» و به نقل از قلم، ایرج رضایی گفت: فردی که در وبلاگ نویسی، اخلاق را رعایت نمی‌کند قطعاً در زندگی سیاسی و شخصی هم به اخلاق پایبند نیست.

عضو شورای سیاست گذاری ستاد حامیان مهندس موسوی در استان مرکزی با اشاره به این‌که رسالت یک وبلاگ نویس متعهد به آرمان‌ها و منافع ملی نظام جمهوری اسلامی ایران این است که سیاست‌ها و نوشته‌های تحریم کنندگان و تخریب گران انتخابات و سایر منافع ملی را نقد کند، اظهار کرد: محدودیت‌هایی که رسانه‌های عادی دارند در عرصه وبلاگ وجود ندارد اما نباید وبلاگ را از بافت کلی جامعه جدا بدانیم.

این استاد دانشگاه آزاد با بیان اینکه آزادی موجود در فضای اینترنت، عین عدالت است تصریح کرد: نباید به صرف اینکه دشمن می‌تواند یا می‌خواهد از فضای مجازی ما سوءاستفاده کند در جهت ایجاد محدودیت دراین فضا گام برداریم این فضا همان قدر که تهدید می‌تواند تلقی شود فرصت هم هست.

او گفت: می بایست خبر رسان سیاسی هم باشیم . وبلاگ نویسی و طراحی سایت هویت بخشی می کند و شخصیت شما را مقبول تر می کند و وبلاگ، شخصیت شما را به دنیا معرفی می کند.شما میتوانید هم خبرساز و خبر رسان باشید.

وی در ادامه گفت: با این دنیای مجازی آن طرف دنیا را در آن واحد می بینیم . من احساس می کنم خبررسانی ، اطلاع رسانی و مطلع کردن افراد جامعه وظیفه ماست. بنابراین بشویم وبلاگ نویس. هم کارهای شخصی را انجام دهیم هم کارهای اجتماعی را و دنیای بزرگ را به دهکده جهانی تبدیل کنیم تا با کمترین امکانات به آن دست یابیم.
انتهاي پيام/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول