جشنواره “صبح قریب” و یک بخش وبلاگی

بنیاد فرهنگی صبح قریبجشنواره ها و مسابقات- نخستين جشنواره بين‌المللی «صبح قريب جايزه بزرگ مقاومت اسلامی» به همت بنياد فرهنگی صبح قريب، در بخش‌های متنوع به‌ويژه بخش «رسانه‌ای» با محوريت نقش و جايگاه رسانه‌ها در ترويج فرهنگ مقاوت اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش «وبلاگ نیوز» و به نقل از خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، موضوعات اين جشنواره شامل نقش و جايگاه انقلاب اسلامی در ترويج تفكر مقاومت اسلامی، نقش و جايگاه ملت‌های مسلمان در ترويج فرهنگ مقاومت اسلامی، نقش و جايگاه رسانه‌ها در ترويج فرهنگ مقاومت اسلامی، نقش مقاومت اسلامی در زمينه‌سازی ظهور آخرين منجی(عج)، مقاومت اسلامی و آرمان آزادی قدس شريف، امام خمينی(ره) و مقاومت اسلامی، كودكان و نوجوانان و مقاومت اسلامی و همچنين پايداری غزه است.

علاقه مندان در بخش «رسانه‌ای»، «نرم‌افزارهای چندرسانه‌ای رايانه‌ای»، «نرم‌افزار تلفن همراه»، «بازی‌های رايانه‌ای»، «فيلم كوتاه»، «نماهنگ» و «سايت و وبلاگ» امكان حضور و رقابت در جشنواره را دارند.

در بخش «رسانه‌های ديجيتال» شركت در جشنواره برای كليه رسانه‌های ديجيتال شامل وبلاگ و وب‌سايت، نرم‌افزارهای چند رسانه‌ای، نرم‌افزارهای تلفن همراه و بازی‌های رايانه‌ای آزاد است.

دبيرخانه جشنواره از كليه آثار منتشر نشده‌ای كه با اهداف جشنواره همسو باشند، حمايت می‌كند.

لازم است كليه آثار بر روی حامل‌های رايانه‌ای (CD و DVD ) به همراه فرم پر شده فراخوان ارسال آثار به دبيرخانه جشنواره ارسال شود.

در بخش «سايت و وبلاگ» عنوان سايت و يا وبلاگ بايد مرتبط با يكی از موضوعات جشنواره باشد. همچنين طراحی گرافيكی و محتوای سايت متناسب با فضای مقاومت اسلامی و در محورهای مشخص شده يعنی علمی، هنری و ادبی جشنواره باشد. امتيازدهی بيشتر بر اساس توليد محتوا توسط مدير سايت و عدم استفاده از مطالب تكراری است.

سرعت بالا آمدن سايت و تناسب گرافيك و وجود آيتم‌های متنوع‌تر و جذاب‌تر از جمله مواردی است كه در امتيازدهی نقش دارد.

يادآوری می‌شود، اين جشنواره در بخش‌های علمی، ادبی، هنری، روباتيك و همچنين بخش ويژه نيز برگزار می‌شود و آخرين مهلت ارسال آثار تا پايان تيرماه سال جاری و زمان برگزاری اختتاميه 23 مرداد‌ماه سال جاری هم‌زمان با سالروز پيروزی مقاومت اسلامی لبنان است.

برای کسب اطلاعات بیش تر می توانید به سایت این جشنواره مراجعه کنید.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول