بازگشت مجمع وبلاگ نویسان مسلمان و قول ایجاد یک موج قدرتمند

مجمع وبلاگ نويسان مسلمانمجامع وبلاگی- سایت مجمع وبلاگ نویسان مسلمان که حدود یک ماه بود به دلایل نامعلومی از دسترس خارج شده بود، بالاخره برگشت.

به گزارش «وبلاگ نیوز» مدیران مجمع وبلاگ نویسان مسلمان در اطلاعیه ای، دلیل این به عدم دسترسی را حمله سایبری ارتش وبلاگی رژیم صهیونیستی دانسته اند و حملات را از نوع حملات داس (فشار ترافیکی به سرور و از کاراندازی آن) اعلام کرده اند.

بر اساس اعلام این مجمع، تیم فنی مجمع وبلاگ نویسان مسلمان در حال حاضر در حال طراحی نسخه جدید سایت مجمع وبلاگ نویسان مسلمان است. سایتی که از 3 لایه اولیه، میانی و زیرین تشکیل شده است:«در لایه اولیه و ظاهری برای اطلاع رسانی، پوشش فعالیت های گروهی و پوشش وبلاگ های اعضا استفاده می شود. در لایه میانی برای سیستم جدید همبستگی استفاده خواهد شد که امکان لوگوی مناسبتی بخش کوچکی از امکانات آن را تشکیل می دهد و در لایه زیرین نرم افزاری برای ارتباطات گروهی، رای گیری های اینترنتی، لابی های محفلی و هماهنگی های تشکیلاتی استفاده خواهد شد.»

گفتنی است مدیران این مجمع قول داده اند که با راه اندازی نسخه جدید سایت، موج قدرتمند جدیدی در تشکیلات مجمع به وجود خواهد آمد. البته هنوز زمان راه اندازی این موج عظیم مشخص نشده است.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول