چرا وب ساکت است؟

انتخابات03رسانه وبلاگ- امروز یک مطلب دیدم در وبلاگ نیوز از آقای مسیح پارسی با عنوان “سکوت انتخاباتی وبلاگ ها”. این که چرا وبلاگ نویس ها، و در کل جو کلی وب هنوز انتخاباتی نشده است دلایل زیادی دارد.

این رو اول بگم، با موج هایه خبری ای که میاد، که قرار روی وبلاگ ها در زمان انتخابات بیشتر کنترل بشه زیاد دنبال داغ شدن جو وبلاگ ها نمیشه بود.

تازه هم، برای خیلی ها، موفقت آقای احمدی نژاد در انتخابات با توجه رویکردی که در دوره آقای خاتمی و آقای هاشمی بوده، بر این گمان هستند که آقای احمدی نزاد هم یک دوره ۴ ساله دیگر رئیس جمهور خواهند بود.

همچنین خروج آقای خاتمی به عنوان نامزد دوم خرداد از صحنه انتخابات، و ورود آقای موسوی آن هم به عنوان یک کاندیدای مستقل، خود گویاست بسیاری از مسائل است، که چرا زیاد شاهد جو انتخاباتی نیستیم.

بعدشم، یک سوالی وجود داره که حتی خودم هم هنوز جوابی پیدا نکردم براش، و اون این سوال هستش که چرا آقای کرباسچی از آقای کروبی حمایت می کنه ولی کارگزاران از آقای موسوی، یا آقای ابطحی از آقای کروبی حمایت می کنه و آقای خاتمی و مشارکتی ها از آقای موسوی؟ منظورم اینه که چهره ها جمع شدن پشت آقای کروبی ولی گروه ها پست آقای موسوی، این چیزی هستش که زیاد جالب نیست به نظر من.

خلاصه این ها به نظر من از دلایل این هستش که زیاد فکر نمی کنم حتی تا روز های پایانی هم جو انتخاباتی حاکم بشه، مثلا خودم تصمیم داشتم کم کم ۱۰ تا مقاله در زمینه انتخابات بنویسم، ولی جلو که رفتیم، دیدم، فقط آقای کروبی پایه این طور نوشته ها هستش.
انتهای پیام/.

شایان شلیله
وبلاگ دنیای مجازی یا فاجعه مجازی در ایران

  • قلم نو

    با سلام خدمات شما، ضمن عرض تشکر از مطالب جالب می خواستم از شما خواهش کنم در نظر سنجی این وبلاگ شرکت کنید. این وبلاگ کاملا بی طرف نظرسنجی می کنه!
    ممنون از یاری
    http://www.ghalameno.blogfa.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول