دفتر توسعه وبلاگ دینی از احمدی نژاد حمایت کرد

دفتر توسعه وبلاگ دینیمجامع وبلاگی- دفتر توسعه وبلاگ دینی با انتشار بیانیه ای، حمایت رسمی خود را از محمود احمدی نژاد، رییس دولت نهم اعلام کرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این مجمع وبلاگی با انتشار بیانیه ای در تاریخ 18 خرداد ماه، ضمن درخواست از کلیه مردم کشورمان مبنی بر شرکت پرشور در انتخابات ریاست جمهوری در گام نخست، انتخاب هر کدام از 2 کاندیدای گروه موسوم به اصلاح طلب را مغایر با حیات و پیشرفت اصول و ارزشهای دینی و انقلابی دانسته و با توجه به ویژگیهای منحصر بفرد و توانایی های خاص شخصیتی، محمود احمدی نژاد را برای تصدی این جایگاه شایسته می داند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:«اینک در مقطع بسیار سرنوشت سازی از تاریخ کشور قرار داریم. جدالی بین دو نوع گفتمان، در جریان است، که هر چند هیچکدام حق مطلق و یا باطل مطلق نیستند، اما بازشناخت گفتمانی که به حق و صلاح نزدیک تر است، چندان مشکل نیست. در یک سو، رویکرد بازگشت به ارزشهای دین و انقلاب وجه غالب را در بر میگیرد و در سوی دیگر شاهد فاصله گرفتن نامحسوس و تدریجی از دین و ارزشهای انقلاب، با نام رفاه اقتصادی و مقبولیت بین المللی هستیم.»

گفتنی است این اقدام تاکنون از سوی یک مجمع وبلاگی بی سابقه بوده و در میان مجامع وبلاگی سیاسی ترین اقدام را در انتشار لوگوهای سه گوش حمایتی در راستای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای، مجمع وبلاگ نویسان مسلمان داشته است.
انتهای خبر/.

One comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول