بلاگها دیگر کاربر جدید نمی پذیرد

بلاگهاسرویس دهنده ها- سرویس دهنده وبلاگ “بلاگها” تا اطلاع ثانوی عضو نمی پذیرد.

به گزارش «وبلاگ نیوز» به دلیل تحریم‌های بین‌المللی و مشکلات مالی سیستم و با هدف حفظ کیفیت خدمات بلاگ ها بیش از افزایش کمی،سرویس دهنده وبلاگ “بلاگها” تا اطلاع ثانوی ثبت‌نام را غیرفعال کرد.

بر این اساس تیم مدیریت این سرویس دهنده محبوب با هسته وردپرس، با انتشار اطلاعیه ای، دلایل این اقدام را بیش تر توضیح داد:«آن چه که مشخص است استقبال کاربران بسیار بیش تر از آنچه بود که برآورد می‌کردیم و همین امر باعث شد تا “بلاگها” زودتر از آنچه تصور می‌شد به سرورهای بیش تر و قوی‌تری نیاز پیدا کند. همان طور که احتمالا می‌دانید تبلیغاتی که در اغلب سیستم‌های وبلاگ ایرانی و حتی بسیاری از سیستم‌های وبلاگ خارجی بصورت اجباری در وبلاگها قرار داده می‌شود تنهاترین و مهمترین روش کسب درآمد سیستم است. سیاست‌های کلی حاکم بر مدیریت بلاگها تاکنون بر اساس عدم نمایش این تبلیغات به عنوان عناصری ناخواسته و مزاحم از سوی نویسندگان وبلاگ و تامین هزینه‌های بلاگها از طرق دیگر بوده است که به هر دلیل تا به امروز چندان در آن موفق نبوده‌ایم.»

مدیریت این سرویس دهنده به علاقه مندان به این سیستم قول داد تا به محض برطرف شدن مشکل ها، عضویت در این سرویس دهنده را مقدور کند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول