مجمع وبلاگ نویسان مسلمان:جریان های سیاسی!لطفا واقعیت را ببینید!

مجمع وبلاگ نويسان مسلمانمجامع وبلاگی- مجمع وبلاگ نویسان مسلمان با انتشار بیانیه ای، به جنبش مردمی حراست از آرای مستضعفین پیوست.

به گزارش «وبلاگ نیوز» این مجمع وبلاگی با انتشار بیانیه ای صریح، ضمن گرامیداشت حماسه حضور ملت ایران در 22 خرداد 88، حمایت خود را از انتخابات اخیر اعلام کرد.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

پس از اعلام نتایج اولیه انتخابات، در شرایطی که دشمنان در یاس مطلق بودند و دوستان غرق در شادی، متاسفانه برخی جریانات به جای سپاسگذاری از مردم با بی صبری، بدور از انصاف و واقعیت، خارج از مجاری قانونی، مطالبی را طرح کردند که فضا را برای سوء استفاده مغرضان داخلی و خارجی فراهم کرد. و متاسفانه آرامش را چند روزی از زندگی برخی مردم دور کرد. و در راستای همین سوء استفاده رسانه های خارجی و متاسفانه برخی رسانه های داخلی، با انتشار شایعات، دروغ ها، تهمت زدن ها، جعل و تحریف واقعیات، سیاه نمایی، جوی علیه ملت شریف ایران فراهم کردند تا شاید بتوانند اندک خدشه ای بر حماسه ی به یاد ماندنی ۲۲ خرداد وارد کنند. و به حق حوادث بعد انتقام جریانات صاحب زر ، زور و تزویر از مردمی بود که در انتخابات نشان دادند همچنان در خط امام خمینی(ره)، رهبری و انقلاب اسلامی باقی مانده اند.

اعضای این مجمع وبلاگی انگیزه خود را در پیوستن به این حرکت، حراست از آرای کسانی دانستند که نه رسانه ای دارند و نه صدایشان به جایی می رسد:

ما وبلاگ نویسان مسلمان بر خود دانستیم تا با پیوستن به «جنبش مردمی حراست از آرای مستضعفین»، تلاش کوچکی جهت دفاع از حقوق مردم متین ایران بنماییم. مردمی در سراسر کشور که تنها به دلیل نداشتن رسانه و پشتیبانان پولدار میلیاردی، صدایشان شنیده نمی شود و آرایشان دیده نمی شود. و چنین گستاخانه سعی در حذف آنان و نادیده گرفتن آرای آنان می شود.

در پایان مجمع وبلاگ نویسان مسلمان از تمامی جریان های سیاسی خواسته است تا با دیدن واقعیت و احترام به رای ملت ایران، در عمل به صورت کامل مطیع قانون اساسی باشند.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول