ضرغامی:با پدیده‌هایی چون فیس‌بوک و تویتر نمی‌توان با ملت ایران مقابله کرد

مهندس عزت الله ضرغامیرسانه وبلاگ- رئیس سازمان صدا و سیما در مراسم آغاز پخش ماهواره‌ای شبکه استانی سیمای مرکز گلستان با اشاره به وقایع پس از انتخابات اخیر، جنگ سایبری علیه ملت بزرگ ایران را بی‌فایده خواند.

به گزارش «وبلاگ‌نيوز» و به نقل از مهر، در این مراسم که امام جمعه، استاندار، نمایندگان مردم گلستان در مجلس و جمعی از هنرمندان و دیگر مسئولان استان حضور داشتند، عزت‌الله ضرغامی حضور استثنایی مردم را در انتخابات 22 خرداد حماسه‌ای افسانه‌ای خواند.

وی افزود: دلیل اصلی تبلیغات پرحجم و بی‌سابقه استکبار علیه انتخابات به بهانه بعضی اعتراض‌ها و ناآرامی‌ها در تهران نیز همین بود. در روزهای بعد از انتخابات دشمنان تاریخی و قسم‌خورده ملت سرمایه‌گذاری و تلاش‌هایی فوق‌العاده را از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و فضای مجازی انجام داد.

ضرغامی گفت: غافل از اینکه با پدیده‌هایی چون فیس‌بوک، تویتر و یوتیوب یا صدای آمریکا و انگلیس نمی‌توان با ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران مقابله کرد. سیاست تبلیغاتی رسانه ملی قبل از انتخابات بر پایه اطلاع‌رسانی دقیق، تبیین برنامه‌های نامزدها و همچنین ایجاد شور و هیجان عمومی بود که سیر علمی و حرفه‌ای آن به ویژه در برنامه‌های مناظره در سطح جهانی تحسین شد.

رئیس سازمان صدا و سیما ادامه داد: تبیین اقدام‌های اعتمادآفرین نظام در همه حوزه‌ها توسط دستگاههای ذیربط، ایجاد آرامش و امنیت اجتماعی و مقابله موثر با سیاست‌های تبلیغاتی و ضد مردمی شبکه‌های استعماری از جمله محورهای عملکرد رسانه ملی در ایام پس از انتخابات بود.
انتهای خبر/.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

جایزه همراه اول